Skip to content

Tipul bucătăriei:

Reteta briose pentru mic dejun

Brioșe sănătoase pentru micul dejun

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • face 6
  • Uşor

Aceste brioșe ușoare și sănătoase sunt făcute cu făină integrală și pline cu banane, fructe uscate și semințe. Împachetați unul pentru serviciu ca o gustare pentru micul dejun – vă vor oferi o mulțime de energie cu eliberare lentă pentru a ajunge la ora prânzului.


Faceți aceste brioșe ușoare pentru micul dejun pentru o gustare energizantă, apoi consultați-ne briose sanatoasebrioșe sănătoase de prăjitură cu morcovi, briose cu afine și brioșe cu banane. Avem și mult mai delicioase retete de briose a incerca.

Încercați, de asemenea, mai multe dintre rețetele noastre de mic dejun sănătos, cum ar fi aceste flapjacks sănătoase, prăjituri sănătoase, pâine cu banane fără zahăr și granola sănătoasă.

Ingrediente

  • făină integrală 125 g, cernute
  • făină simplă 125 g, cernute
  • praf de copt 2 lingurite
  • zahăr de melasă sau zahăr negru 100 g
  • semințe de dovleac o mână, plus câteva în plus pentru blaturi
  • sultane sau stafide o mână
  • ulei 100 ml (folosiți orice ulei fără multă aromă)
  • banane 4, foarte coapte și piure (sau 350 ml piure de fructe gros)
  • ouă 2, ușor bătute
  • lapte 2 linguri

Metodă

  • Pasul 1

    Încinge cuptorul la 180c/ventilator 160c/gaz 4. Tapetați 6 orificii dintr-o formă de brioșe antiaderentă unsă cu pătrate de hârtie rezistentă (tăiați un pătrat și împingeți-l astfel încât să iasă pe părțile laterale până în partea de sus a formei). Amesteca intr-un castron faina, praful de copt, zaharul, semintele si sultanele, apoi adaugam uleiul, banana, ouale si laptele. Îndoiți rapid cu o lingură mare de metal și nu vă faceți griji dacă amestecul este încă cocoloaș – amestecarea prea mult timp face brioșele dure.

  • Pasul 2

    Împărțiți amestecul în formele de brioșe. Umpleți-le până la vârf, presărați câteva semințe suplimentare și coaceți timp de 20 de minute sau până când brioșele sunt gătite. Se răcește scurt, apoi se pune pe un grătar.

Informatii nutritionale

  • Kcals 493
  • Gras 34.9g
  • Saturate 7g
  • Carbohidrați 5.5g
  • Fibră 3.1g
  • Proteină 39,7g
  • Sare 1.31g
#Brioșe #sănătoase #pentru #micul #dejun
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *