Tipul bucătăriei:

Clatite din lapte de cocos pentru clatite fara lactate

Clatite de cocos fara lapte

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 3-4
  • Uşor

Această rețetă fără lactate pentru clătite cu nucă de cocos cu căpșuni și sirop de tei este un început delicios de zi. În plus, au sub 500 de calorii


Încercați aceste clătite fără nucă de cocos, apoi verificați clătitele noastre americane clasice, clătite vegane, clătite sănătoase cu banane, clătite cu aluat și mai multe rețete de clătite.

Ingrediente

  • făină auto-crescătoare 175g
  • nucă de cocos deshidratată 50g
  • praf de copt 1 linguriță
  • zahăr glazură 2 linguri
  • ou 1
  • lapte de nucă de cocos 300ml
  • căpșune 400g, decorticat și înjumătățit sau sfredelit dacă este mare
  • lămâie verde 1, zestrat și suc
  • ulei de cocos
  • iaurt de nucă de cocos sau iaurt de soia de nucă de cocos a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Se amestecă făina, nuca de cocos deshidratată, praful de copt, 1 lingură de zahăr glazură și un vârf de sare într-un castron mare. Se face o fântână în centru și se sparge oul, apoi se amestecă puțin încorporând în unele dintre ingredientele uscate. Se toarnă puțin câte puțin laptele de nucă de cocos și se amestecă și el, până se încorporează totul într-un aluat neted.

  • Pasul 2

    Puneți căpșunile într-un castron cu coaja de tei, apoi presărați zeama de lămâie urmată de ultima lingură de zahăr glazură. Aruncați împreună până când zahărul s-a dizolvat și căpșunile sunt ușor siropoase.

  • Pasul 3

    Încălziți o linguriță de ulei de cocos într-o tigaie antiaderentă. Se amestecă în linguri mici de aluat pentru a găti trei clătite la rând timp de câteva minute de fiecare parte – răsturnând când încep să apară bule pe suprafața aluatului. Continuați să adăugați mai mult ulei și mai mult aluat, până când toată aluatul este epuizat. Puteți menține primele clătite calde sub un prosop curat în timp ce gătiți restul.

  • Pasul 4

    Puneți clătitele între farfurii și lingura peste căpșunile siropoase, apoi adăugați niște iaurt de nucă de cocos pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 481
  • Gras 25.7g
  • Saturează 20.8g
  • Carbohidrați 50g
  • Zaharuri 15.7g
  • Fibră 8.1g
  • Proteină 8.3g
  • Sare 0,7g
.
#Clatite #cocos #fara #lapte
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast