Tipul bucătăriei:

Rețetă de somon de soia cu ceapă de primăvară carbonizată

Somonul Alison Roman cu ceapă de primăvară carbonizată cu soia și citrice

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4-8
  • Uşor

Somonul fără supărare, prăjit lent al superstarului alimentar american este ideal pentru distracție rapidă


Alison Roman spune …Acest somon este prăjit lent până când este gătit, apoi este udat într-un amestec de citrice, sos de soia, amestec de ceapă care este parte sos, parte dressing. ”


Consultați ghidul Alison Roman despre cele mai bune locuri de mâncare și băutură din New York aici …

Un pod mare cu orizontul orașului New York în fundal pe măsură ce apune soarele

Ingrediente

  • ceapa verde 6
  • file de somon pe piele 1 kg
  • ulei de masline 60 ml, plus 3 linguri
  • sos de soia cu conținut scăzut de sare 60ml
  • lămâi sau tei 1-2, coajă rasă mărunt pentru a face 1 lingură, plus 4 linguri de suc
  • suc de portocale 2 linguri
  • fulgi de chilli uscat după gust

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 180 ° C / ventilator 160 ° C / gaz 4. Feliați subțire 4 ceapă de primăvară și puneți-le într-un castron mediu.

  • Pasul 2

    Puneți somonul într-un vas de copt mare, cu pielea în jos. Stropiți cu 2 linguri de ulei de măsline și condimentați cu sare și mult piper. Prajiti timp de 10-12 minute sau pana cand centrul incepe sa devina roz, dar ramane mediu-rar spre varf.

  • Pasul 3

    Între timp, încălziți 1 lingură rămasă de ulei de măsline într-o tigaie din fontă la foc mediu-mare. Gatiti ceapa intreaga cu cateva condimente timp de 4-6 minute, aruncand din cand in cand, pana cand acestea sunt adanc carbonizate in locuri. Se transferă pe o tăietură și se toacă grosier. Adăugați în castron cu ceapa de primăvară crudă, împreună cu sosul de soia, coaja și sucul de citrice și 60 ml ulei de măsline. Condimentați și adăugați fulgii de chilli după gust.

  • Pasul 4

    Transferați somonul într-un platou mare de servire, lăsând în urmă orice piele. Puneți un pic din amestecul de ceapă de primăvară, servind orice supliment alături.

Informatii nutritionale

  • Kcals 365
  • Gras 27.2g
  • Saturează 4.5g
  • Carbohidrați 2.6g
  • Zaharuri 0,9g
  • Fibră 0,3g
  • Proteină 27.3g
  • Sare 0,4g
.
#Somonul #Alison #Roman #ceapă #primăvară #carbonizată #soia #și #citrice
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast