Skip to content

Tipul bucătăriei:

Rețetă simplă de scone

Biscuiți

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • face 10
  • Uşor

Este atât de ușor să îți faci singuri scones cu această rețetă rapidă și simplă. Faceți un lot pe care să îl împărtășiți cu familia și prietenii în weekend. În primul rând gem sau smântână depinde de tine.


Coaceți un lot din aceste scones clasice cu fructe, apoi verificați scone-urile noastre cu brânză, scones-uri, cartofi și cireșe.

Căutați opțiuni libere? Consultați scones-urile noastre fără gluten și vegane.

Ingrediente

  • făină simplă 225 g
  • praf de copt 2 lingurite
  • unt sărat 75 g
  • zahăr tos auriu 2 linguri
  • stafide sau sultane 55 g
  • ou 1, bătut
  • zară sau lapte 90 ml

Metodă

  • Pasul 1

    Încinge cuptorul la 200C/ventilator 180C/gaz 6. Se amestecă făina, praful de copt și un praf de sare într-un castron mare. Frecați untul cu vârful degetelor până când amestecul arată ca pesmet. Se amestecă zahărul și stafidele sau sultanele.

  • Pasul 2

    Puțin câte puțin, amestecați oul, apoi zara sau laptele până obțineți un aluat ferm – nu-l suprasolicita, doar aduceți-l împreună.

  • Pasul 3

    Se rastoarna pe o suprafata de lucru infainata. Tapeți aluatul într-un cerc de aproximativ 2 cm grosime și dați-i una sau două treceri cu un sucitor – nu apăsați sau veți zdrobi aerul.

  • Pasul 4

    Tăiați scones folosind un tăietor de 5-6 cm. Apăsați drept în jos cât de repede puteți și, pentru o creștere optimă, nu răsuciți tăietorul.

  • Pasul 5

    Puneți pe o foaie de copt antiaderentă și ungeți blaturile cu lapte sau lapte. Coaceți 12-15 minute până când s-au ridicat și sunt fierte. Serviți cu unt, dulceață, smântână sau toate trei.

Informatii nutritionale

  • Kcals 132
  • Gras 6g
  • Carbohidrați 17.9g
  • Fibră 0,6g
  • Proteină 2.7g
  • Sare 0,33g
#Biscuiți
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.