Fara gluten

Tipul bucătăriei:

Rețetă Sandwich Sushi Onigirazu

Onigirazu (sandwich cu sushi)

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 2
  • Uşor

Schimbă-ți sarnie-ul obișnuit pentru sandwich-ul nostru sushi cu ton moale sashimi, ghimbir de foc murat și legume crocante. În plus, această rețetă japoneză ușoară de onigirazu are și un conținut scăzut de calorii


TENDINȚA ALIMENTARĂ: ONIGIZARU SUSHI SARNIES

Sushi este unul dintre fast-food-urile noastre preferate și este un element de bază la prânz aici la măslin HQ – datorită acreditării sale bogate în proteine ​​și carbohidrați, prietenoase cu omega-3, delicioase. Dar dacă mâncați pe copită – echilibrați o tavă precar pe poală într-un parc sau încercați să evitați aldesko splashback de soia – atunci sandwich-ul sushi ar putea fi pentru dvs.

Cunoscute sub numele de onigirazu în Japonia, aceste mănunchiuri de orez, învelite în alge marine nori, nu sunt (în general) lipsite de gluten și lactate, dar sunt ușor de adaptat la orice umplutură îți place și sunt mult mai ușor de stăpânit acasă, comparativ cu, să zicem, maki sau nigiri.

Ni s-a amintit cât de grozavă este această invenție de către start-up-ul sushi din Londra, Norigami (în imaginea de mai jos). Sarnii săi colorate se inspiră din întreaga lume – cu orice, de la curry vegan și somon prăjit miso, la pui chermoula și chorizo ​​de ou.

Am păstrat versiunea noastră, pentru a face acasă, destul de tradițională – dar lumea este onigirazu-ul tău, așa că experimentează!

Norimagi

Ingrediente

  • orez sushi 150g
  • otet de orez 1 lingură
  • nori 4 coli
  • morcov ½, mărunțită
  • avocado 1, feliat
  • ton de calitate sashimi 150g, feliat (vezi notele de mai jos)
  • ghimbir murat tocat mărunt pentru a face 4 linguri
  • castravete ¼, semănat și tăiat în jumătăți de luni
  • pasta de wasabi a servi
  • sos de soia a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Gatiti orezul sushi urmand instructiunile pachetului. Se întinde pe o farfurie, se presară cu oțet de orez și puțin condiment, apoi se lasă să se răcească.

  • Pasul 2

    Între timp, așezați o bucată de peliculă pe o suprafață de lucru și puneți o foaie nori deasupra, cu unul dintre colțurile cele mai apropiate de dvs. Folosind mâini curate și umede, separați orezul în 8 grămezi uniforme, apoi luați unul și formați într-un pătrat de 8 cm în mijlocul foii nori – ar trebui să aibă o grosime de aproximativ 1 cm.

  • Pasul 3

    Adăugați aproximativ 1/ 4 din morcov, avocado, ton, ghimbir și castraveți deasupra, în straturi simple. Formați un alt pătrat de orez și puneți deasupra. Îndoiți colțurile învelișului nori pentru a închide complet orezul, folosind puțină apă pentru a sigila complet sandvișul, apoi înfășurați strâns în folia de film. Repetați cu celelalte, apoi răcoriți până când este necesar. Pentru a servi, tăiați în jumătate și serviți cu wasabi și sos de soia pentru scufundare.

Informatii nutritionale

  • Kcals 517
  • Gras 15.5g
  • Saturează 3.3g
  • Carbohidrați 62.3g
  • Zaharuri 3.3g
  • Fibră 7.6g
  • Proteină 28.2g
  • Sare 0,3g
.
#Onigirazu #sandwich #sushi
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast