Skip to content

Tipul bucătăriei:

Rețetă de scoici la cuptor în coajă cu brânză

Scoici coapte în coajă

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • servește 4 ca starter
  • Uşor

Această rețetă de scoici coapte în coajă este un început ușor, dar impresionant. În plus, este un fel de mâncare cu conținut scăzut de calorii, dar luxos


Ingrediente

  • scoici reginei în coajă 12, decojite (păstrați 4 scoici)
  • ulei de floarea soarelui
  • sare gema (optional)

SOS DE BRÂNZĂ

  • unt 25 g
  • făină simplă 1 lingura
  • lapte 100 ml
  • vin alb sec 2 linguri
  • gruyère 50 g, ras fin
  • parmezan ras fin pentru a face 2 linguri

Metodă

  • Pasul 1

    Încinge o tigaie antiaderentă la foc mare. Se aruncă scoicile în puțin ulei și se condimentează. Când tigaia este foarte fierbinte, adaugă scoicile și se prăjește aproximativ 30 de secunde pe fiecare parte, până când devine maro auriu, dar doar foarte ușor fierte. Misto.

  • Pasul 2

    Topiți untul într-o tigaie mică și amestecați făina. Gatiti 2-3 minute. Adăugați treptat laptele și vinul. Gatiti 1-2 minute, amestecand continuu apoi adaugati gruyère.

  • Pasul 3

    Bateți până când brânza se topește și sosul este omogen, apoi condimentați. Tăiați scoicile în jumătate, astfel încât să aveți 2 rondele mai subțiri. Împărțiți scoicile între cojile curățate și puneți cu lingura peste sos.

  • Pasul 4

    Puneți cojile pe o tavă solidă de copt sprijinită pe grămezi de sare gemă sau bucăți de folie mototolită, astfel încât sosul să rămână la nivel în jurul scoicilor. Stropiți cu puțin parmezan.

  • Pasul 5

    Încinge grătarul la cea mai fierbinte setare. Prăjiți timp de 2 1/2 minute sau până când sosul este ușor rumenit și clocotește.

Informatii nutritionale

  • Kcals 226
  • Gras 14.6g
  • Saturate 7.6g
  • Carbohidrați 5.1g
  • Zaharuri 1.3g
  • Proteină 17.1g
  • Sare 0,6g
.
#Scoici #coapte #în #coajă
Gătit cu drag de pe
1/5 - (1 vote)

Leave a Reply

Your email address will not be published.