Tipul bucătăriei:

Baruri de granola

Baruri de granola

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • Taie în 10
  • Uşor

Aceste bare oferă energie cu eliberare lentă, deci sunt excelente pentru a face plimbări lungi sau înainte de a face mișcare. Puteți schimba vișinele uscate cu caise uscate, stafide, sultane sau curmale


Încercați rețeta noastră de bar de granola, apoi verificați ideile noastre de mic dejun cu conținut scăzut de calorii și flapjack-urile noastre sănătoase, biscuiții sănătoși, brioșele sănătoase și pâinea sănătoasă cu banane.

Ingrediente

  • unt (orice fel) 100g
  • draga draga 4 linguri
  • semințe amestecate 75g
  • cireșe uscate 75g, tocat
  • migdale întregi 75g, tocate aproximativ
  • fulgi de ovăz 200g
  • chipsuri de ciocolata neagra 75g
  • Prăjituri de orez 40g

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 180C / ventilator 160C / gaz 4 și tapetați o formă de copt de 20cm x 30cm cu hârtie de copt. Topiți untul și mierea într-o tigaie mică. Puneți toate ingredientele rămase într-un castron apoi turnați peste unt și miere. Se amestecă foarte bine, apoi se înclină în forma de copt și se folosește spatele unei linguri pentru a comprima amestecul. Coaceți timp de 20 de minute până se rumenesc doar pe margini, apoi răcoriți complet.

  • Pasul 2

    Ridicați granola din tablă folosind hârtia de copt, apoi tăiați-o în 10 bare pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 353
  • Gras 20.9g
  • Saturează 8.2g
  • Carbohidrați 32.4g
  • Zaharuri 11.3g
  • Fibră 3.5g
  • Proteină 7.2g
  • Sare 0,3g
.
#Baruri #granola
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast