Skip to content
Close

Tipul bucătăriei:

Jumătăți de avocado la grătar cu hummus harissa și iaurt tahini

Jumătăți de avocado la grătar cu hummus harissa și iaurt tahini

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 8
  • Puțin efort

Ne place avocado! Cu această rețetă de jumătăți de avocado la grătar cu harissa hummus și iaurt tahini, am promovat-o la BBQ star


Ingrediente

  • lămâi 2, 1 suc și 1 tăiat la jumătate
  • avocado 4 tari, dar coapte
  • ulei de masline
  • turte plate încălzit pentru a servi
  • naut 400 g, clătite și scurse
  • tahini 50 g
  • chimen măcinat 1 lingura
  • praf de ardei iute ½ linguriță
  • coriandru tocat pentru a face 2 linguri, plus mai mult pentru a servi
  • harissa 2 linguri plus mai mult de servit
  • tahini 2 linguri
  • iaurt grecesc 8 linguri
  • usturoi 1 cuișoare mic, zdrobit

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți majoritatea năutului scurs într-un blender cu cele 50 g de tahini, chimen, ardei iute și 3 linguri de suc de lămâie și amestecați până la un piure fin. Asezonați cu un praf bun de sare și adăugați un strop de apă dacă este necesar, pentru a se combina. Se amestecă coriandru, harissa și năut întreg rămas. Acoperiți și răciți.

  • Pasul 2

    Bateți cele 2 linguri de tahini, iaurtul, sucul de lămâie rămas, usturoiul și asezonați. Dați jos cu puțină apă dacă este nevoie, pentru a obține o consistență de burniță.

  • Pasul 3

    Tăiați avocado în jumătate, îndepărtați sâmburele și ungeți cu ulei de măsline peste tot. Se condimentează pulpa cu sare și piper și se pune pe grătar. Nu mutați jumătățile de avocado pentru că pulpa s-ar putea lipi, doar lăsați-l timp de 2-3 minute până când avocado se eliberează de pe grătar. Adăugați jumătățile de lămâie pe grătar pentru a se carboniza. Pune avocado pe un platou, stoarce peste lămâia arsă, pune hummus-ul de harissa în mijloc, apoi stropește peste iaurtul tahini. Presarati cu mai mult coriandru si o lingura de harissa daca doriti. Serviți cu pâine plate și orice hummus rămas.

Informatii nutritionale

  • Kcals 328
  • Gras 27.3g
  • Saturate 7.2g
  • Carbohidrați 8.8g
  • Zaharuri 2.9g
  • Fibră 6.5g
  • Proteină 8.5g
  • Sare 0,2g
.
#Jumătăți #avocado #grătar #hummus #harissa #și #iaurt #tahini
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast