Tipul bucătăriei:

Un curry de pui cu orez și naans pe lateral

Korma de pui sănătos

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4 persoane
  • Uşor

Parfumat, cremos și condimentat ușor, korma este foarte reconfortant cu sosul său bogat, cu unt. Această versiune este mai ușoară decât rețeta tradițională, totuși este la fel de încălzitoare


Încercați acest korma de pui sănătos, apoi verificați clasicul nostru korma de pui, iepure korma și vegetarian korma.

Avem, de asemenea, o mulțime de rețete sănătoase de pui pentru a alege, inclusiv curry de pui sănătos, pui sănătos tikka masala, pui și orez sănătoși și pui sănătos dulce și acru.

Ingrediente

  • ceapă 1, tocat aproximativ
  • ghimbir bucată de mărimea degetului mare, decojită
  • usturoi 2 cuișoare
  • ulei vegetal 1 lingură
  • piure de tomate 1 lingură
  • chimen măcinat 1 linguriță
  • paprika 1 linguriță
  • turmeric măcinat ½ linguriță
  • coriandru 1 linguriță
  • praf de ardei iute ½ linguriță
  • migdale macinate 6 linguri
  • piept de pui 4, tăiate în bucăți mari
  • supă de pui 300ml
  • iaurt natural 100g
  • orez basmati fiert a servi

CORIANDER NAANS

  • seminte de coriandru ½ linguriță, ușor zdrobită
  • semințe de nigella ½ linguriță
  • drojdie uscată cu acțiune rapidă 1 linguriță
  • făină tare de pâine albă 300g, plus extra pentru praf
  • iaurt natural 50g
  • sare de mare fină ½ linguriță
  • coriandru ½ buchet mic, tocat

Metodă

  • Pasul 1

    Pentru a face naans, puneți semințele de coriandru, semințele de nigella, drojdia, făina, iaurtul și sarea într-un castron cu 150ml de apă caldă. Frământați scurt până când amestecul formează o minge, apoi frământați pe o suprafață de lucru ușor făinată timp de 8-10 minute sau până când este netedă și elastică. Reveniți la castron, acoperiți și lăsați să dovedească timp de 1 oră până la dublarea dimensiunii.

  • Pasul 2

    Bate înapoi aluatul din vas, apoi frământă scurt în coriandru tocat. Împărțiți în șase bile, apoi rotiți-le într-un oval lung. Încălziți o tigaie uscată la foc mare și gătiți naanii, unul câte unul, timp de 2-3 minute până când sunt aurii și pufosi. Răsturnați, apoi gătiți încă 1 minut. Înfășurați naanurile fierte în folie, apoi acoperiți-le cu un prosop de ceai pentru a vă încălzi.

  • Pasul 3

    Puneți ceapa, ghimbirul și usturoiul într-un mic robot de bucătărie și blitz la o pastă. Încălziți uleiul într-o tigaie la foc mediu și prăjiți pasta de ceapă timp de 15-20 de minute sau până se rumenesc și se caramelizează. Se amestecă condimentele și se toastă 1 minut, apoi se amestecă migdalele măcinate. Adăugați un strop de apă și amestecați pentru a face o pastă cu ceapă și condimente. Adăugați puiul, apoi condimentați și gătiți timp de 10 minute până când puiul este auriu și acoperit cu condimente. Se toarnă peste bulion și se fierbe timp de 10-15 minute până când puiul este fiert și sosul s-a îngroșat. Se ia de pe foc și se pliază scurt iaurtul pentru a face un sos gros. Condimentați și serviți cu orez basmati.

Informatii nutritionale

  • Kcals 676
  • Gras 19.8g
  • Saturează 2.9g
  • Carbohidrați 65.1g
  • Zaharuri 7g
  • Fibră 4.9g
  • Proteină 56,8g
  • Sare 1,37g
.
#Korma #pui #sănătos
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast