Tipul bucătăriei:

O farfurie de orez conopidă cu un sos roșu pe lateral

Orez prajit de conopida cu tofu crocant la cuptor

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 3
  • Uşor

Serviți tofu auriu cu orez prăjit de conopidă și o mulțime de sos dulce de ardei iute pentru o cină în mijlocul săptămânii, cu conținut scăzut de calorii, vegetală, fără carne


Faceți acest orez prăjit de conopidă cu tofu crocant la cuptor, apoi verificați orezul nostru de conopidă prăjită coreeană, orez de conopidă cu vinete tocană, Orez spaniol de conopidă și mai multe rețete de orez conopidă.

Avem, de asemenea, mai multe rețete de tofu de încercat, cum ar fi tofu katsu curry, mapo tofu și orez prăjit tofu.

Ingrediente

  • tofu extra-ferm Bloc de 280g, drenat și tăiat în bucăți de mușcătură
  • ulei de rapita 1½ linguri, plus 1 linguriță
  • sos de soia 1 lingură
  • faina de porumb 1 lingură
  • conopidă 1 (aproximativ 700g), rupt în flori, tulpină și frunze tocate grosier
  • ceapa verde 3, tăiat și tăiat subțire
  • morcov 1, tocat mărunt
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • Mazăre congelată 120g
  • ulei de susan prăjit 1 linguriță
  • sos dulce de ardei iute 4 linguri
  • coriandru o mână mică, tocată aproximativ

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Căptușiți o tocătoare cu hârtie de bucătărie și așezați tofu deasupra într-un singur strat. Acoperiți cu mai multă hârtie de bucătărie, apoi așezați un obiect greu deasupra (cum ar fi o tavă de copt sau o altă placă de tocat), urmat de câteva cutii pentru ao cântări. Lăsați tofu-ul să se scurgă timp de cel puțin 10 minute sau până la 30 de minute dacă aveți timp.

  • Pasul 2

    Transferați tofu presat într-un castron mediu. Stropiți cu ½ lingură de ulei și ½ lingură de sos de soia. Aruncați pentru a combina. Presară făină de porumb peste tofu și aruncă până se acoperă uniform.

  • Pasul 3

    Tapetați o tavă mare de copt cu hârtie de copt. Încărcați tofu pe tavă și aranjați-le într-un strat uniform. Coaceți timp de 20 de minute, aruncând la jumătate, până când marginile bucăților de tofu sunt profund aurii.

  • Pasul 4

    Între timp, pune conopida într-un robot de bucătărie și pulsează până când seamănă cu boabele de orez. Încălziți ½ linguriță de ulei într-un wok sau într-o tigaie mare antiaderentă, la foc mare, până la strălucire, apoi amestecați prăjiți jumătate din orezul conopidă cu puțină sare timp de 3-4 minute sau până se rumenesc ușor. Se transferă pe o farfurie, apoi se repetă cu încă o jumătate de lingură de ulei și orezul rămas din conopidă. Vârful pe farfurie.

  • Pasul 5

    Adăugați uleiul de rapiță rămas în wok împreună cu ceapa de primăvară, morcovul și usturoiul. Gatiti 2-3 minute sau pana cand tocmai se inmoaie. Adăugați mazărea și gătiți timp de 1 minut până când mazărea este doar dezghețată. Întoarceți orezul de conopidă în tigaie și aruncați pentru a combina, apoi scoateți de pe foc, stropiți cu sosul de soia rămas și uleiul de susan și aruncați împreună. Condimentează după gust.

  • Pasul 6

    Împărțiți orezul de conopidă între trei farfurii. Se acoperă cu tofu copt, sosul de ardei iute și coriandru.

Informatii nutritionale

  • Kcals 241
  • Gras 9.4g
  • Saturează 1.3g
  • Carbohidrați 23.3g
  • Zaharuri 15.5g
  • Fibră 6.6g
  • Proteină 12.3g
  • Sare 1.1g
.
#Orez #prajit #conopida #tofu #crocant #cuptor
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast