Tipul bucătăriei:

Broccoli în stil thailandez orez prăjit într-un castron

Orez prăjit în broccoli în stil thailandez

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 2
  • Uşor

Ambalat cu proteine ​​și cu un conținut scăzut de calorii, acest preparat rapid din orez cu broccoli este plin de textură și aromă incitantă, cu ardei iute, lime zingy, legume crocante și alune


Încercați orezul nostru cu broccoli, apoi verificați supa de broccoli și mai multe rețete de broccoli.

Ingrediente

  • brocoli un cap mare, tulpina tocată și tăiată în flori
  • șalote 2 lungi, tocate
  • usturoi 3 cuișoare, tocate
  • ghimbir o bucată de mărimea degetului mare, tocată
  • lemongrass 1 baston, feliat subțire
  • ulei de susan prăjit 2 lingurițe
  • ardei iute roșu 1, feliat fin
  • ardei rosu 1, feliat fin
  • morcov 1, decojite în panglici
  • mangetout o mână, înjumătățită
  • sos de soia 2 linguri
  • pasta de tamarind 2 linguri
  • zahăr pudră 1 linguriță
  • lămâie verde 1, sfertuit pentru a servi
  • ouă 2, prajit (am folosit Clarence Court Burford Browns)
  • arahide prăjite o mână, tocată

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți tulpina de broccoli mărunțită într-un robot de bucătărie și pulsați până când se toacă mărunt ca boabele de orez. Ieșiți într-un castron și apoi repetați cu floretele de broccoli.

  • Pasul 2

    Puneți șalotele, usturoiul, ghimbirul și lemongrass-ul în robotul de bucătărie și bateți-le până se toacă mărunt.

  • Pasul 3

    Încălziți uleiul de susan într-o tigaie antiaderentă și prăjiți amestecul de șalotă până devine ușor auriu. Includeți orezul de broccoli cu 2 linguri de apă, the de chilli și tot ardeiul, și prăjiți timp de 5 minute până când broccoli este gătit și începe să se caramelizeze. Adăugați morcovul și mâncarea.

  • Pasul 4

    Se amestecă împreună soia, tamarindul, zahărul și sucul a două sferturi de tei, apoi se încarcă în tigaie cu puțin condiment. Gatiti 5 minute pana sosul acopera totul. Împărțiți între două farfurii și acoperiți cu ouăle prăjite, alunele tocate, chili-ul rămas și pene de lămâie suplimentară pentru stoarcere.

Informatii nutritionale

  • Kcals 415
  • Gras 13.6g
  • Saturează 2.5g
  • Carbohidrați 36.1g
  • Zaharuri 24.4g
  • Fibră 23.5g
  • Proteină 25.4g
  • Sare 2.5g
.
#Orez #prăjit #în #broccoli #în #stil #thailandez
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast