Skip to content

Tipul bucătăriei:

Reteta de pizza sanatoasa

Pizza mai ușoară

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 2
  • Uşor

Urmează o dietă sănătoasă, dar ai poftă de pizza? Această versiune mai ușoară are o bază subțire și crocantă, un sos de roșii bogat, dar ușor și este acoperită cu mozzarella cremoasă, rucola și puțin parmezan


Faceți această pizza mai ușoară, apoi verificați pizza noastră sănătoasă, baza de pizza cu conopidă, pizza margherita și multe altele.

Ingrediente

  • amestec de bază pentru pizza 1 pachet, aproximativ 145 g
  • ulei de masline
  • usturoi 1 cuișoare, zdrobit
  • roșii prune tavă de 400 g, scursă
  • mozzarella ½ minge mică, feliată
  • rachetă 50 g
  • așchii de parmezan (sau alternativă vegetariană) pentru a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Încinge cuptorul la 220c/ventilator 200c/gaz 7. Alcătuiți baza de pizza urmând instrucțiunile de pe ambalaj. Se întinde într-un cerc mare (aproximativ 22 cm) și se pune pe o foaie de copt grea, antiaderentă, timp de 10 minute, pentru a se umfla puțin.

  • Pasul 2

    Încinge o tigaie antiaderentă cu 1 lingură ulei de măsline, adaugă usturoiul și gătește timp de un minut. Adăugați roșiile, asezonați, apoi gătiți, strângând roșiile cu o furculiță până se descompun și se îngroașă. Misto.

  • Pasul 3

    Întindeți roșiile peste baza de pizza și acoperiți cu mozzarella. Coaceți 20 de minute până când sunt umflate și aurii. Pentru a servi, împrăștiați peste rucola și așchii de parmezan.

Informatii nutritionale

  • Kcals 360
  • Gras 14.7g
  • Saturate 5.1g
  • Carbohidrați 44.3g
  • Fibră 4.1g
  • Proteină 15.4g
  • Sare 2.07g
#Pizza #mai #ușoară
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.