Tipul bucătăriei:

Pachete de somon ghimbir cu verdeață de susan

Somon de ghimbir en papillote

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 2
  • Uşor

Somonul este minunat pentru o masă rapidă și sănătoasă în timpul săptămânii. Această rețetă o combină cu ghimbir și ardei iute roșu pentru o lovitură de aromă. Serviți cu niște verdeață ofilită și semințe de susan prăjite pentru a garni


Încercați aceste colete de somon ghimbir, apoi verificați-ne somon lipicios de ghimbir, paste sănătoase de somon, prăjituri de pește sănătoase și mai multe rețete sănătoase de somon.

Ingrediente

  • fileuri de somon fără piele 2
  • ghimbir ras pentru a face 2 linguri
  • sos de soia 2 lingurițe
  • ardei iute roșu 1, feliat
  • tulpina ghimbir 2 bile mici, tocate mărunt, plus 2 lingurițe de sirop din borcan
  • usturoi 1 cuișor, zdrobit
  • pak choi 2 mari, pătrate
  • ulei de susan 1/2 linguriță
  • semințe de susan prăjite 2 lingurițe

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți 2 pătrate de hârtie de copt peste 2 bucăți de folie și puneți somonul în mijlocul fiecăruia. Se amestecă ghimbirul, sosul de soia, ardeiul iute, ghimbirul tăiat, siropul și usturoiul, apoi se toarnă peste fileurile de somon și se înfășoară bine în folie. Aburiți coletele într-un coș de aburi peste apă care fierbe timp de 10-12 minute până când peștele este fiert. Aburiți pak choi-ul într-un alt coș peste somon până când se ofilesc și se înmoaie (aproximativ 6 minute). Aruncați cu uleiul de susan, semințele și condimentați. Serviți alături de parcelele de pește.

Informatii nutritionale

  • Kcals 412
  • Gras 23.5g
  • Saturează 4.4g
  • Carbohidrați 8.6g
  • Zaharuri 8g
  • Fibră 3.1g
  • Proteină 40.1g
  • Sare 1.3g
.
#Somon #ghimbir #papillote
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast