Tipul bucătăriei:

Somon Miso

Somon Miso

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 2
  • Uşor

Un nou mod proaspăt de servire a somonului – cu un miso alb, oțet de orez și sos de ghimbir ras fin. Această rețetă este bogată în proteine ​​și săracă în sare


Încercați rețeta noastră de somon miso, apoi verificați salata noastră de somon, prăjituri de pește sănătoase și rețete de somon mai sănătoase.


Care sunt beneficiile miso pentru sănătate?

Plină de bacterii benefice, miso este un condiment tradițional japonez realizat prin fermentarea boabelor cu koji, o cultură fungică (Aspergillus oryzae). Bogat în minerale precum fierul, calciul și fosforul, precum și vitaminele B care stresează stresul, miso adaugă o aromă delicioasă de umami unui fel de mâncare. Am folosit miso-ul alb mai dulce și mai blând pentru a completa somonul în rețeta noastră. Încercați mai multe rețete pentru un intestin sănătos.

Ingrediente

  • orez basmati brun 100g
  • fileuri de somon fără piele 2
  • pak choi 2, sferturi longitudinale
  • mazăre de zahăr o mână
  • porumb pentru copii o mână
  • ceapa verde 2, feliat subțire

SOS

  • miso alb 1 lingură
  • otet de orez 1 lingură
  • ghimbir o bucată de mărimea degetului mare, ras fin
  • usturoi 1 cuișor, ras fin

Metodă

  • Pasul 1

    Gatiti orezul in apa clocotita usor sarata urmand instructiunile ambalajului, apoi scurgeti bine.

  • Pasul 2

    Pentru sos, amestecați toate ingredientele cu 100 ml de apă.

  • Pasul 3

    Încălziți grătarul la mare și încălziți o tigaie antiaderentă, rezistentă la cuptor, la foc mediu-mare, uleiați ușor și condimentați fileurile de somon, apoi gătiți pe o parte timp de 2 minute până când sunt crocante. Întoarceți, scoateți de pe foc și turnați peste sosul miso. Puneți sub grătar timp de 2-3 minute sau până când somonul este crocant și sosul redus și clocotit.

  • Pasul 4

    Între timp, gătiți pak choi-ul, bucățile de zahăr și porumbul într-o tigaie mare cu apă clocotită până când se înmoaie, apoi scurgeți bine.

  • Pasul 5

    Împărțiți orezul și legumele între două farfurii, apoi adăugați somonul, lingurând peste orice sos. Presărați cu ceapă de primăvară pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 585
  • Gras 23.9g
  • Saturează 4.5g
  • Carbohidrați 46.9g
  • Zaharuri 8.1g
  • Fibră 5.3g
  • Proteină 42.9g
  • Sare 0,7g
.
#Somon #Miso
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast