Close
Skip to content

Tipul bucătăriei:

Curry de pui sănătos servit într-o tigaie mare de argint gata de servit

Curry sănătos de pui

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 6
  • Uşor

Această rețetă sănătoasă de curry de pui se mărește cu legume pentru a menține calorii scăzute. Congelați porții pentru mese rapide, în timpul săptămânii


Încercați acest curry de pui sănătos, apoi verificați korma de pui sănătoasă, pui sănătos tikka masala, madras de pui și alte rețete sănătoase de curry de pui.

Ingrediente

  • ceapă 1 mare, tocat
  • ghimbir tocat pentru a face 1 lingură
  • ardei iute roșu 1, tăiat cubulețe
  • coriandru ½ lingură
  • chimen măcinat ½ lingură
  • pulbere de curry mediu ½ lingură
  • ardei roșii 2, însămânțate și tăiate cubulețe
  • piept de pui fără piele 4, cubulete
  • conopidă 1 mic, tăiat în flori
  • roșii feliate 400g tablă
  • pui de spanac 200g

Metodă

  • Pasul 1

    Se amestecă ceapa, ghimbirul și ardeiul iute cu un strop de apă într-un mic blender. Întoarceți-l într-o tigaie și aduceți-l la foc mic. Adăugați condimentele cu un praf de sare, gătiți un minut, apoi adăugați ardeii, puiul și conopida, amestecați în pasta de curry și fierbeți încă 5 minute.

  • Pasul 2

    Adăugați roșiile tocate, umpleți jumătate cutia cu apă și vârful în tigaie. Fierbeți timp de 25 de minute până când puiul este fiert. Gatiti inca cateva minute daca sosul este prea subtire, apoi amestecati prin spanac pana se ofileste. Condimentați și serviți în boluri.

Informatii nutritionale

  • Kcals 170
  • Gras 2.2g
  • Saturează 0,4g
  • Carbohidrați 10.6g
  • Fibră 4.8g
  • Proteină 24.5g
  • Sare 0,7g
.
#Curry #sănătos #pui
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast