Tipul bucătăriei:

friptură miso-untată

Friptură cu unt miso cu cartofi prăjiți togarashi

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 2
  • Uşor

Această rețetă pentru friptură cu unt miso este foarte ușoară și gata în mai puțin de 30 de minute. Shichimi togarashi este o combinație de condimente care adaugă o aromă picantă-sărată cartofilor prăjiți


Acest lucru funcționează cu orice tăietură de friptură, așa că alegeți-vă preferatul și gătiți după bunul plac. Cumpărați shichimi togarashi (7 condimente japoneze) de la japancentre.com sau înlocuiți cu un vârf de fulgi de ardei iute, semințe de susan alb-negru, ardei szechuan măcinat, ghimbir măcinat și alge marine nori măcinate.

Ingrediente

  • unt nesarat 25g, la temperatura camerei
  • pasta de miso maro sau alb 1 linguriță
  • seminte de susan 1 linguriță
  • ulei de floarea soarelui 1 linguriță
  • ulei de susan 1 linguriță
  • fripturi de coajă sau de lombă 2
  • frunze de salată 2 pumni mari

CARTOFI PRAJITI

  • cartofi prajiti congelati 300g
  • shichimi togarashi 1-2 lingurițe
  • foaie de alge nori 1 mic

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți împreună untul, pasta de miso și semințele de susan, apoi puneți o lingură pe o foaie de film alimentar și înfășurați-le și rotiți-le într-o formă scurtă, grasă. Se pune la congelator.

  • Pasul 2

    Încălziți cuptorul și gătiți cartofii prăjiți urmând instrucțiunile ambalajului.

  • Pasul 3

    Când au rămas 10 minute cartofii prăjiți, încălziți o plită sau o tigaie cu fundul greu până la fumat. Amestecați uleiurile împreună, apoi frecați fripturile cu mult piper și doar puțină sare. Gatiti fripturile 2-3 minute pe fiecare parte pana cand sunt fierte dupa bunul plac, apoi ridicati-le pe o farfurie pentru a va odihni timp de 2 minute.

  • Pasul 4

    Scoateți cartofii prăjiți din cuptor, presărați togarashi și sfărâmați deasupra foii de alge, apoi aruncați și împărțiți între două farfurii. Adăugați câte o friptură și câteva frunze de salată și adăugați felii de unt.

Informatii nutritionale

  • Kcals 743
  • Gras 41.1g
  • Saturează 16.3g
  • Carbohidrați 37.9g
  • Zaharuri 1.3g
  • Fibră 5.6g
  • Proteină 52.7g
  • Sare 1.9g
.
#Friptură #unt #miso #cartofi #prăjiți #togarashi
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast