Skip to content

Tipul bucătăriei:

Farfurii albe acoperite cu mămăligă cremoasă, tibia maro de vită și o parte de legume verzi

Ragu de tibia de vita

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 6
  • Uşor

Faceți distracția acasă ușoară cu ragu-ul nostru de vită la cuptor cu porcini și nuci murate. Serviți cu mămăligă cremoasă și kale crocantă pentru o cină principală copioasă


Faceți acest ragu de carne de vită bogat și reconfortant, apoi verificați-ne friptură de carne de vită, carne de vită shin rendang, tocană de vită cu fierbere lent și altele retete de vita. Căutați o versiune fără carne? Pregătiți-ne ragu-ul vegan cu ciuperci.

Ingrediente

  • tibia de vită 1 kg, tăiate în bucăți mari
  • făină simplă 2 linguri
  • pudră de muștar englezesc 2 lingurite
  • ulei vegetal 2 linguri
  • ciuperci porcini uscate 40 g
  • ceapa 2, tocate fin
  • țelină 2 bețișoare, tăiate mărunt
  • piure de tomate 2 linguri
  • stout 200 ml
  • supa de vita 300 ml
  • foi de dafin 2
  • crengute de cimbru 4
  • nuci murate Borcan de 390 g, scurs și tăiat în sferturi, plus 1-2 linguri de oțet din borcan
  • zahăr brun deschis moale 2-3 lingurite

MĂMÂLIGĂ

  • mămăligă fină 300 g
  • fulgi de sare de mare
  • unt nesarat 50 g
  • parmezan 50 g, ras fin
  • oase de vita cu maduva 200 g, tăiate în jumătate pe lungime pentru a expune măduva (adresați-vă măcelarului pentru acestea)

KALE

  • varză 150g, tulpinile dure îndepărtate, tocate
  • ulei de masline 1 lingura

Metodă

  • Pasul 1

    Aruncați tibia de vită cu făina, pudra de muștar și niște condimente într-un castron mare, până se îmbracă uniform. Se încălzește uleiul într-o caserolă la foc mediu-înalt și se prăjește carnea în reprize până se rumenește peste tot. Scoateți pe o farfurie în timp ce prăjiți restul de tibie de vită.

  • Pasul 2

    Încinge cuptorul la 160C/ventilator 140C/gaz 3. Pune ciupercile porcini într-un vas termorezistent, se acoperă cu 250 ml de apă tocmai fiartă și se lasă la macerat.

  • Pasul 3

    Odată ce toată carnea s-a rumenit, puneți ceapa și țelina în tigaie cu un strop de ulei, dacă este necesar. Prăjiți timp de 10 minute până când legumele s-au înmuiat, răzuind bucățile rumenite de pe fundul tigaii. Se amestecă piureul de roșii, se fierbe timp de 2 minute, apoi se pune carnea de vită în tigaie împreună cu stout-ul. Se aduce la fierbere, apoi se adaugă bulionul și ierburile. Se aduce din nou la fiert și se condimentează bine. Adăugați ciupercile și lichidul de înmuiat (lăsând ultima bucată de lichid în vas, deoarece acesta poate conține nisip) astfel încât carnea să fie acoperită, adăugând puțin bulion sau apă dacă este necesar. Acoperiți și gătiți la cuptor timp de 3 ore până când carnea este fragedă. Scoateți capacul pentru ultimele 30 de minute pentru a îngroșa sosul, dacă este necesar.

  • Pasul 4

    Se amestecă nucile și se verifică dacă sunt asezonate, adăugând 1 linguriță de oțet și 2-3 linguri de zahăr brun pentru a echilibra amărăciunea din stout, după cum este necesar. Se răcește complet, se transferă într-un recipient rezistent la congelator și se congelează până la trei luni. Pentru a se reîncălzi, dezghețați complet în frigider peste noapte, apoi reîncălziți într-o tigaie la foc mic până când se încinge.

  • Pasul 5

    Încinge cuptorul la 200C/ventilator 180C/gaz 6. Pune oasele pe o tavă de copt, cu partea tăiată în sus și asezonează. Se prăjește timp de 10-12 minute până când măduva pare topită și ușor aurie, dar nu ar trebui să se topească complet pe tavă. Se amestecă varza cu ulei de măsline și puțină sare și piper. Răsturnați pe o tavă într-un singur strat și prăjiți timp de 10-12 minute, amestecând până la jumătate, până când devine suficient de crocantă încât să se sfărâmize când sunt manipulate. Pune-le pe amândouă deoparte.

  • Pasul 6

    Pentru a face mămăligă, aduceți 1 litru de apă la fiert într-o tigaie mare cu 2 lingurițe de fulgi de sare de mare. Mixand continuu, imprastia mamaliga in apa intr-un jet subtire. Odată ce s-a adăugat toată mămăliga și amestecul începe să se îngroașe, folosiți o lingură de lemn sau o spatulă pentru a bate mămăliga timp de 2-3 minute la foc mic până când se înmoaie și devine cremoasă. Bateți untul și parmezanul. Răzuiți măduva prăjită de pe os și adăugați-o în mămăligă. Verificați condimentele. Când este gata, ar trebui să fie suficient de groasă încât să se desprindă de părțile laterale ale tigaii în timp ce amestecați, dar suficient de subțire pentru a lăsa lingura când este ridicată. Adăugați un strop de apă, dacă este necesar. Puneti mamaliga moale peste sase farfurii si acoperiti cu ragu de tibia de vita. Adăugați o lingură de kale pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 704
  • Gras 32.7g
  • Saturate 9.7g
  • Carbohidrați 54.4g
  • Zaharuri 12.7g
  • Fibră 6.7g
  • Proteină 42,8g
  • Sare 3g
#Ragu #tibia #vita
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.