Tipul bucătăriei:

Salată de miel, harissa și fenicul

Salată de miel, harissa și fenicul

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4 persoane
  • Uşor

Salata înfricoșătoare a Sabrinei Ghayour este inspirată din călătoriile sale din Bangkok. Se asortează fripturi de picioare de miel prăjite la tigaie cu semințe de rodie, fenicul, mentă proaspătă și un dressing de trandafir harissa


Această salată de miel în stil thailandez este inspirată de călătoriile Sabrinei la Bangkok. Ea spune … „Oriunde te întorci în acest oraș frumos și plin de viață, există o nouă vedere, sunet și miros care așteaptă să fie descoperite – nu e de mirare că Bangkok este cel mai vizitat oraș din lume. Mâncarea este o operațiune de 24 de ore, cu mâncăruri minunat diverse din întreaga lume. Prima mea vizită în Thailanda în 2009 a fost evadarea tradițională pe plajă. Am mâncat salată thailandeză de vită la fiecare masă, pentru că era atât de delicioasă. Am învățat repede cum să o fac și o fac de atunci. Rețeta originală este aprinsă cu ardei iute, usturoi, sos de pește, frunze de țelină, roșii, castraveți, ceapă și carne de vită suculentă. Aceasta este versiunea mea, netradițională, dar inspirându-se din clasic. ”

Ingrediente

  • basmati sau orez cu bob lung 1 linguriță îngrămădită
  • ulei vegetal pentru prajit
  • fripturi de picioare de miel dezosate 2 x 150g
  • fenicul 1 bec, feliat foarte subțire
  • semințe de rodie 100g, plus un plus de servit
  • ceapa verde 4, tăiate subțire în diagonală (părți verzi și albe)
  • frunze de menta o mână, înfășurată și tăiată în panglici subțiri

ÎMBRĂCĂMINTE

  • trandafir harissa 1 lingură îngrămădită
  • lămâie verde 1, suc
  • draga draga 2 linguri
  • sos usor de soia 2 linguri

Metodă

  • Pasul 1

    Prajiti orezul intr-o tigaie uscata la foc mediu-mare timp de 5-6 minute sau pana cand boabele devin maronii aurii. Măcinați până la granule fine (cum ar fi zahărul tos) folosind un pistil și un mortar.

  • Pasul 2

    Încălziți o tigaie la foc mare și frecați puțin ulei pe fripturile de miel. Se condimentează bine, apoi se prăjește timp de 3-4 minute pe fiecare parte, până când se aprinde, dar rămâne roz în mijloc. Se scoate din tigaie, se acoperă cu folie și se odihnesc 5 minute.

  • Pasul 3

    Combinați ingredientele pentru dressing cu jumătate din orezul măcinat. Se toarnă jumătate din acesta peste semințele de fenicul și rodie, apoi se adaugă cea mai mare parte a cepei de primăvară și jumătate din mentă. Aruncați împreună și aranjați pe un platou. Feliați mielul subțire, aranjați peste salata de fenicul și turnați peste sosul rămas. Pentru a servi, împrăștiați peste orezul rămas, ceapa de primăvară și menta și semințele de rodie suplimentare, dacă doriți.

Informatii nutritionale

  • Kcals 257
  • Gras 13.7g
  • Saturează 5g
  • Carbohidrați 17.5g
  • Zaharuri 13.1g
  • Fibră 3.2g
  • Proteină 14.3g
  • Sare 1.3g
.
#Salată #miel #harissa #și #fenicul
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast