Close
Skip to content

Tipul bucătăriei:

Rețetă Easy Hot Miel cu legume de toamnă

Miel gătit lent și legume de toamnă o oală

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 6
  • Uşor

Verificați mielul nostru ușor de gătit lent, cu legume crocante de toamnă. Această oală plină de inimă este minunată servită cu boabe fierte, cum ar fi orz de perle sau spelt


Ingrediente

  • rozmarin 3 crenguțe, frunze dezbrăcate și tocate, plus câteva crenguțe întregi
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • ulei de masline 3 linguri
  • picior întreg de miel 2 kg
  • țelină 2 bețișoare, tăiate în lungimi de 4-5cm
  • morcovi 6 mijlocii, înjumătățite pe lungime și tăiate în lungimi de 4-5cm
  • pui de praz 6, tăiate în lungimi de 4-5cm
  • napi mici 4, sferturi
  • vin alb 250ml
  • supă de pui 200 ml
  • roșii prune 300g, înjumătățit

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Amestecați rozmarinul tocat, usturoiul și uleiul de măsline, și condimentați foarte bine. Puneți mielul într-o formă de copt mare și frecați peste tot cu amestecul de rozmarin-usturoi. Prajiti 30 de minute apoi scoateti si rotiti cuptorul la 160C / ventilator 140C / gaz 3. Adaugati telul, morcovii, prazul, napii si crengutele intregi de rozmarin in forma, apoi turnati vinul si stocul.

  • Pasul 2

    Acoperiți cutia cu o foaie dublă de folie și gătiți pentru 21/ 2 ore, apoi scoateți folia, amestecați roșiile și gătiți încă o oră. Trageți mielul în bucăți și serviți cu legumele și sucurile.

Informatii nutritionale

  • Kcals 692
  • Gras 48.3g
  • Saturează 20.4g
  • Carbohidrați 10.7g
  • Zaharuri 9.8g
  • Fibră 6.3g
  • Proteină 43,8g
  • Sare 0,6g
.
#Miel #gătit #lent #și #legume #toamnă #oală
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast