Fara gluten

Tipul bucătăriei:

Reteta Pad Thai cu Broccoli

Broccoli pad thai

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4 persoane
  • Uşor

Faceți din broccoli steaua acestei rețete ușoare de amestecat. Pad thai este rapid pregătit pentru o masă ușoară în timpul săptămânii pe masă în 25 de minute


* Această rețetă este fără gluten conform standardelor din industrie

Ingrediente

  • taitei de orez plat 200g
  • sos de pește 2 linguri
  • pasta de tamarind 2 linguri
  • zahăr brun moale deschis 1 lingură
  • ulei vegetal 2 linguri
  • brocoli 1 cap mare, tăiat în flori, tulpină tocată
  • ceapa verde 3, tocat
  • usturoi 3 cuișoare, tocate mărunt
  • ardei iute 2, tocat mărunt
  • ouă 2, bătut
  • arahide prăjite o mână, tocată
  • coriandru o mână, tocată aproximativ
  • lămâie verde 1, tăiat în pene, pentru a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Gatiti taiteii intr-o tigaie cu apa clocotita usor sarata urmand instructiunile pachetului, scurgeti-le, apoi raciti-le sub apa curenta rece si scurgeti-le din nou foarte bine.

  • Pasul 2

    Într-un castron mic, amestecați sosul de pește, pasta de tamarind și zahărul cu 2 linguri de apă clocotită și amestecați pentru a dizolva zahărul.

  • Pasul 3

    Încălziți uleiul vegetal într-un wok până când este fierbinte, apoi gătiți broccoli, aruncând, timp de 4-5 minute sau până când este cu adevărat carbonizat. Se toarnă 50 ml de apă și se fierbe până se evaporă apa. Reduceți focul, adăugați ceapa de primăvară, usturoiul și ardeiul iute și gătiți timp de 2 minute. Faceți un puț în mijlocul legumelor și picurați oul bătut. Lăsați-l să se pregătească, apoi tocați-l aproximativ cu o lingură în tigaie și amestecați-l printre legume. Includeți sosul și tăiței și aruncați totul împreună câteva minute.

  • Pasul 4

    Împărțiți între farfurii, apoi împrăștiați-le pe arahide și coriandru și serviți cu pene de var pentru a le strânge.

Informatii nutritionale

  • Kcals 378
  • Gras 12.3g
  • Saturează 1.9g
  • Carbohidrați 50,8g
  • Zaharuri 7.5g
  • Fibră 6.1g
  • Proteină 12.9g
  • Sare 1.9g
.
#Broccoli #pad #thai
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast