Fara gluten

Tipul bucătăriei:

Rețetă colete de somon thailandez

Colete de somon thailandez

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 2
  • Uşor

Etanșarea ingredientelor dintr-o coletă aburează ușor somonul și captează toată aroma pentru a crea un sos ușor și parfumat pentru această masă bogată în proteine ​​din mijlocul săptămânii


Încercați aceste pachete de somon thailandez, apoi verificați mai multe rețete de somon, cum ar fi burgerii noștri de somon verde thailandez.

Ingrediente

  • orez de iasomie 100g
  • pasta rosie de curry thailandez 2 linguri
  • lapte de cocos cu conținut scăzut de grăsimi 4 linguri
  • sos de pește 2 lingurițe
  • mazăre de zahăr 50g
  • porumb pentru copii 50g, înjumătățit pe lungime
  • somon 2 fileuri
  • tei 2, 1 suc, 1 pene pentru a servi
  • ceapa de primăvară 1, feliat subțire
  • coriandru 1 mana mica

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți orezul de iasomie într-o tigaie mică cu 200 ml de apă și un vârf de sare. Aduceți la fierbere, fierbeți fierbinte timp de 1 minut, apoi puneți un capac etanș și gătiți ușor timp de 10 minute, apoi scoateți-l de pe foc și lăsați-l la aburi timp de 10 minute. Puiți cu o furculiță pentru a servi.

  • Pasul 2

    Între timp, încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Puneți pasta de curry, laptele de cocos și sosul de pește într-un castron mic și bateți-le împreună. Tăiați 2 dreptunghiuri de hârtie de copt (aproximativ 18cm x 10cm) și puneți unul în centrul unei bucăți mari de folie, de aproximativ 30cm lungime. Împrăștiați jumătate din mazărea de zahăr și porumbele pe hârtie și puneți fileul de somon deasupra. Se toarnă peste 1/ 2 amestecați pasta de curry, apoi răsuciți folia pentru a sigila într-o coletă mare. Repetați pentru a face un al doilea colet.

  • Pasul 3

    Puneți ambele la cuptor timp de 15 minute sau până când legumele și somonul sunt fierte. Deschideți fiecare parcelă, stoarceți-o peste sucul de lămâie, împrăștiați-o cu ceapă de primăvară și coriandru și serviți cu orezul și pene de var pentru a le stoarce.

Informatii nutritionale

  • Kcals 601
  • Gras 27,5g
  • Saturează 6.5g
  • Carbohidrați 45.4g
  • Zaharuri 3.4g
  • Fibră 2.8g
  • Proteină 41.6g
  • Sare 2.1g
.
#Colete #somon #thailandez
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast