Skip to content
Close

Tipul bucătăriei:

Rețetă ușoară de Okonomiyaki

Okonomiyaki ușor

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 2
  • Uşor

Aceste clătite sărate japoneze la modă apar peste tot și sunt o modalitate genială de a folosi varza de vară. Aceasta este o versiune super-simplificată.


Încercați aceste clătite okonomiyaki, apoi verificați clătitele noastre americane, clătitele sărate, clătitele cu cartofi și mai multe rețete de clătite.

Ingrediente

  • făină simplă 100 g
  • ou 1, bătut
  • supă de pui 125 ml, preparat și răcit
  • hispi sau varză dragă o bucată de 250 g, mărunțită mărunt
  • creveți cruzi 100g, tocat
  • ceapa verde o grămadă, bucăți albe și verzi împărțite și mărunțite
  • ulei vegetal pentru prăjit
  • slănină striată 5 benzi
  • ghimbir murat scurs și tocat pentru a face 1 lingură
  • seminte de susan

SOS

  • ketchup de roșii 6 linguri
  • sos Worcestershire 2 linguri
  • sos de soia 1 lingura
  • mirin 1 lingura
  • zahăr pudră 1 lingura
  • mustar Dijon 1 lingura
  • praf de usturoi un ciupit bun

Metodă

  • Pasul 1

    Se amestecă toate ingredientele pentru sos. Puneți făina simplă într-un castron mare. Bateți oul și supa de pui răcită pentru a face un aluat. Sezon.

  • Pasul 2

    Se amestecă varza, creveții și bucățile de ceapă albă. Încingeți un strat bun de ulei într-o tigaie antiaderentă. Introduceți amestecul de aluat și apăsați cu o spatulă, astfel încât să umple tava.

  • Pasul 3

    Gătiți la foc mediu până când partea inferioară este aurie și gătită și s-a întărit suficient pentru a se întoarce. Glisați-o pe o farfurie, cu partea nefiertă în sus, apoi adăugați fâșiile de slănină deasupra. Pune tigaia peste farfurie si foloseste farfuria pentru a intoarce clatita, cu partea nefiarta in jos, inapoi in tigaie. Continuați să gătiți, apăsând cu o spatulă până când interiorul este gătit și fierbinte (puteți testa acest lucru cu o frigărui de metal.)

  • Pasul 4

    Se serveste cu slanina in sus, stropita cu sos si presarata cu ghimbir, seminte de susan si verdeata de ceapa primavara.

Informatii nutritionale

  • Kcals 647
  • Gras 19.2g
  • Saturate 5.9g
  • Carbohidrați 79,2g
  • Zaharuri 34g
  • Fibră 7.9g
  • Proteină 35.4g
  • Sare 5.4g
.
#Okonomiyaki #ușor
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast