Tipul bucătăriei:

Rețetă de pui cu lapte de cocos cu orez

Pui cocos cu nucă de cocos și lemongrass cu orez de tei

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 2
  • Uşor

Orezul pufos aburit, legumele crocante și condimentele thailandeze aromate fac acest bol reconfortant de pui. Fără calorii și fără gluten, este masa perfectă pentru cineva cu restricții alimentare care caută o idee de cină rapidă și ușoară la mijlocul săptămânii


* Această rețetă este fără gluten conform standardelor din industrie

Ingrediente

  • orez basmati 100g
  • lămâie verde 1, zestrat și suc, plus pene
  • piept de pui fără piele 2
  • lapte de cocos pe jumătate de grăsime 200 ml
  • supă de pui
  • lemongrass 1 tulpină, bătută și tocată grosier
  • frunze de tei 2, mărunțită
  • pak choi 2, tăiat și tăiat în patru
  • mangetout 100g, tăiat
  • coriandru o mică mână de frunze

Metodă

  • Pasul 1

    Clătiți bine orezul și răsturnați într-o tigaie mică cu 200 ml apă, sucul de lămâie și un vârf de sare. Se aduce la fierbere apoi se reduce focul, se acoperă și se fierbe timp de 10 minute până când apa a fost absorbită. Scoateți-l de pe foc, dar lăsați capacul pus la abur.

  • Pasul 2

    Puneți pieptul de pui într-o tigaie perfectă și turnați peste laptele de cocos cu suficient stoc de pui pentru a acoperi. Adăugați frunzele de lămâie și de tei și aduceți-le la foc mic. Braconnați timp de 8-12 minute până când puiul este fiert. Adăugați pak choi și mangetout pentru ultimele 2 minute.

  • Pasul 3

    Puneți orezul aburit cu o furculiță, apoi amestecați cea mai mare parte din coriandru și toată coaja de tei. Strecurați puiul și legumele din bulionul de braconaj și feliați puiul. Împărțiți orezul între boluri și deasupra cu puiul, verdeața și o lingură de lichid braconaj. Se servește cu mai multe pene de coriandru și tei.

Informatii nutritionale

  • Kcals 466
  • Gras 9.7g
  • Saturează 6.9g
  • Carbohidrați 48,8g
  • Zaharuri 6g
  • Fibră 7g
  • Proteină 42.3g
  • Sare 0,6g
.
#Pui #cocos #nucă #cocos #și #lemongrass #orez #tei
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast