Fara gluten

Tipul bucătăriei:

Rețetă Vegan Smoothie cu căpșuni și banane

Smoothie de căpșuni și banane

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 2
  • Uşor

Verificați smoothie-ul nostru rapid și ușor cu căpșuni proaspete, banane și tofu – gata în 5 minute. Utilizarea tofu de mătase poate suna ciudat pentru o rețetă dulce, dar va da o textură cremoasă smoothie-ului


Încercați smoothie-ul nostru cu căpșuni și banane, apoi verificați al nostru smoothie cu banane, castron de mango smoothie, smoothie cu fructe de padure congelate si multe altele idei de smoothie.

Ingrediente

  • tofu mătăsos 150g
  • banană 1 copt, feliat
  • căpșune 150g, feliate, plus câteva extra pentru a garni
  • draga draga 1 lingură
  • lapte de migdale o stropire
  • gheaţă

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți toate ingredientele, cu excepția gheaței, într-un blender sau robot de bucătărie și bateți până se omogenizează, adăugând puțin lapte de migdale suplimentar dacă este prea gros. Umpleți două pahare cu multă gheață, apoi turnați smoothie-ul. Se ornează cu căpșuni în plus.

Informatii nutritionale

  • Kcals 121
  • Gras 2.5g
  • Saturează 0,3g
  • Carbohidrați 18.6g
  • Zaharuri 17g
  • Fibră 3.3g
  • Proteină 4.4g
.
#Smoothie #căpșuni #și #banane
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast