Fara gluten

Tipul bucătăriei:

Scoici scoici cu unt maro și „risotto” de conopidă

Scoici cu unt maro și „risotto” de cauli

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4 ca starter
  • Uşor

Această rețetă pentru scoici coapte cu unt maro și „risotto” cauli face un starter excelent fără gluten, care se simte cu adevărat indulgent


*Această rețetă este fără gluten conform standardelor din industrie

Ingrediente

  • conopidă 1 mare, tăiat și tocat grosier
  • unt 50g plus 2 linguri
  • ulei de masline
  • usturoi 1 cuișor, zdrobit
  • salvie tocat pentru a face 1 lingură
  • cimbru tocat pentru a face 1 lingură
  • crema dubla 100 ml
  • regele scoici 8-12, fără icre

Metodă

  • Pasul 1

    Pune conopida într-un robot de bucătărie și pulsează până arată ca orezul.

  • Pasul 2

    Încălziți 1 lingură de unt și 1 linguriță de ulei într-o tigaie antiaderentă și încălziți până când untul începe să spumeze. Se adaugă usturoiul și ierburile și se prăjește un minut, apoi se adaugă conopida. Se amestecă 8-10 minute până se înmoaie. Adăugați crema și fierbeți câteva minute până se îngroașă ușor și acoperă boabele de conopidă. Scoateți-l de pe foc, acoperiți tigaia și păstrați-l cald în timp ce prăjiți scoicile.

  • Pasul 3

    Într-o cratiță mică, încălziți 50g unt la foc mediu până se topește. Continuați să încălziți untul, bătând tot timpul, până când începe să miroasă a nuci, iar solidele din lapte devin maro deschis. Se toarnă într-un castron rezistent la căldură pentru a se asigura că untul brun nu arde.

  • Pasul 4

    Îndepărtați scoicile cu hârtie de bucătărie și condimentați cu un vârf de sare fină. Încălziți încă 1 lingură de unt și 1 linguriță de ulei într-o tigaie antiaderentă la foc mare, până se face spumă, și prăjiți scoicile timp de 1-2 minute pe fiecare parte până când formează o crustă aurie.

  • Pasul 5

    Împărțiți risotto de conopidă între 4 farfurii sau boluri de mică adâncime. Completați cu scoici și lingura peste untul brun pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 389
  • Gras 32.4g
  • Saturează 19.2g
  • Carbohidrați 9.5g
  • Zaharuri 4.6g
  • Fibră 2.8g
  • Proteină 13.6g
  • Sare 1.2g
.
#Scoici #unt #maro #și #risotto #cauli
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast