Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Budincă de chia sănătoasă

Budincă de chia sănătoasă

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 4
  • Uşor

Această budincă cremoasă, ușor îndulcită, este surprinzător de sățioasă datorită fibrei solubile din semințele de chia – acoperită cu mere gătite rapid, este un brekkie drăguț și ușor.


Încearcă această rețetă de budincă de chia sănătoasă, apoi verifică granola noastră sănătoasă, brioșe sănătoase, terci de quinoa și mai multe rețete de mic dejun sănătoase.

Citiți și mai multe despre ce sunt semințele de chia și de unde le puteți cumpăra.

Ingrediente

  • lapte de ovaz 500 ml
  • semințe chia 100 g
  • extract de vanilie 2 lingurite
  • Sirop din esență de arțar 1 lingura
  • mere Braeburn 3, decojite, decupate de miez și tocate
  • stafide 30 g
  • scorțișoară măcinată ½ linguriță

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți laptele de ovăz, semințele de chia, vanilia și siropul de arțar într-un castron mare. Se amestecă, apoi se acoperă și se dă la frigider peste noapte sau pentru cel puțin 6-8 ore.

  • Pasul 2

    Combina merele, stafidele si scortisoara cu 3 linguri de apa intr-o tigaie medie. Se pune la foc mediu, se acopera si se fierbe 10 minute pana cand merele se inmoaie. Se ia de pe foc si se lasa sa se raceasca complet.

  • Pasul 3

    Se amestecă bine budinca de chia și se împarte între patru pahare de servire. Acoperiți cu amestecul de mere pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 238
  • Gras 9.8g
  • Saturate 1g
  • Carbohidrați 25.2g
  • Zaharuri 18.6g
  • Fibră 12g
  • Proteină 4.9g
  • Sare 0,1g
#Budincă #chia #sănătoasă
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.