Skip to content

Tipul bucătăriei:

Burger vegan la grătar |  Reteta Burger cu fasole neagra

Burger vegan de fasole neagră

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 4
  • Uşor

Cu o aromă plină și o textură de carne, potrivită pentru grătar, acest burger vegan complet este o necesitate absolută la orice grătar.


Faceți rețeta noastră ușoară de burger cu fasole neagră pentru o alternativă de burger vegan. Este gata în mai puțin de o oră și este grozav idee de grătar vegetarian. Încercați mai multe rețete delicioase de burgeri vegetarieni și descoperiți, de asemenea, idei de mâncare vegană mai ușoare, cum ar fi a noastră chiftele vegane, chilli vegan și bolognese vegan.

Ingrediente

  • ulei de masline

BURGERI

  • fasole neagra Tavă de 400 g, clătită și scursă bine
  • orez brun fiert 100 g dintr-o pungă
  • ceapă 1, tocat fin sau ras
  • semințe de fenicul 1 linguriță, zdrobită
  • sare de usturoi ½ linguriță
  • boia afumată 1 lingura
  • pesmet panko 25 g
  • pătrunjel cu frunze plate tocat fin pentru a face 1 lingura

CEAPĂ MURATĂ

  • otet de vin rosu 2 linguri
  • zahăr tos auriu 2 lingurite
  • ceapa rosie 1, feliate fin

CHIPOTLE „MAYO”

  • tofu mătăsos 100 g
  • oțet de cidru 1 lingura
  • suc de lămâie 1 lingura
  • pudră de muștar englezesc o ciupitura
  • pasta de chipotle 1 lingura

GUACAMOLE

  • avocado 1, decojit și împroșcat cu pietre
  • ceapa rosie 1/2 mic, tocat marunt
  • ardei iute roșu 1/2, tocat marunt
  • coriandru tocat pentru a face 1 lingura
  • lămâie verde 1/2, suc

A SERVI

  • chifle vegane sau obișnuite 4, înjumătățit
  • frunze de salata cret
  • felii de roșii de vită
  • ketchup
  • muştar

Metodă

  • Pasul 1

    Pentru ceapa murată, amestecați oțetul și zahărul cu un praf de sare până se dizolvă zahărul. Se adauga ceapa, se acopera si se lasa la murat. Pentru a face „mayo” chipotle, puneți toate ingredientele într-un îndoitor mic (sau folosiți un blender) cu un praf de zahăr și amestecați până se omogenizează. Adăugați 2 linguri de ulei de măsline, amestecați din nou până când arată ca maioneza. Asezonați, turnați într-un castron, acoperiți și răciți.

  • Pasul 2

    Se zdrobește avocado cu o furculiță, apoi se amestecă ceapa, ardeiul iute și coriandru. Se condimentează și se amestecă cu sucul de lămâie, apoi se răcește.

  • Pasul 3

    Pentru a face burgeri, puneți toate ingredientele într-un blender și presă până se combină. Împărțiți în 4 și formați chifteluțe de burger. Puneți pe o tavă sau farfurie unsă cu ulei și lăsați-le la rece până când aveți nevoie de ele, cel puțin 30 de minute.

  • Pasul 4

    Încingeți grătarul sau o tigaie de grătar la mare. Ungeți chiftelele de burger cu puțin ulei de măsline, apoi puneți-le pe grătar. Gatiti 3 minute, apoi intoarceti si gatiti inca 3 minute. Nu continua să miști burgerii, altfel se vor rupe mai mult și vrei o crustă bună pe ei.

  • Pasul 5

    Încărcați ușor chiflele de burger pe grătar, apoi puneți o lingură de „maio” la bază. Adăugați câteva frunze de salată. Acoperiți cu un burger, apoi adăugați o lingură de guacamole și câteva cepe culese scurse. Adăugați încă o lingură de maia deasupra, câteva felii de roșii și un sandviș deasupra. Asigurați-vă cu o frigărui dacă aveți nevoie. Serviți cu muștar sau ketchup, dacă nu aveți doza dvs. completă de sosuri și toppinguri!

Informatii nutritionale

  • Kcals 318
  • Gras 17.4g
  • Saturate 3g
  • Carbohidrați 27.4g
  • Zaharuri 8.3g
  • Fibră 8.9g
  • Proteină 8.4g
  • Sare 1.2g
#Burger #vegan #fasole #neagră
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.