Tipul bucătăriei:

Caju din Sri Lanka și curry de cartofi

Caju cu aragaz lent și curry de cartofi

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4 persoane
  • Uşor

Un curry din Sri Lanka cremos, aromat, preparat simplu într-un aragaz lent. Această rețetă nu necesită ingrediente elegante și este potrivită și pentru vegani


Încercați curry-ul nostru vegan lent de gătit, apoi încercați mai multe rețete de vară lentă.

Pentru mai multe opțiuni fără carne, consultați curry vegetarian, ardei iute vegetarian, paella vegetariană si altul rețete vegetariene.

Aragazele lente sunt bune pentru nuci atunci când doriți să fie moi și cremoase, nu crocante, cum ar fi curry de caju mai proaspete găsite în Sri Lanka. Mănâncă asta cu orez, sau mai bine roti sau naan. Dacă întindeți resturile, atunci vor funcționa și bucăți de pâine de sodă de casă puternic untă, coaptă cu niște chimen.

Ingrediente

  • nuci caju 150g
  • lapte de nucă de cocos 400g tablă
  • turmeric măcinat 1 lingură
  • nucă de cocos sau ulei vegetal 2 lingurițe
  • semințe de schinduf 2 lingurițe
  • semințe de muștar 1 linguriță
  • semințe de chimen 1 linguriță
  • frunze de curry (proaspete sau uscate) 20
  • bat de scortisoara 1
  • șalote rotunde 8 sau echalion șalot 3, tocate mărunt
  • roșii 175g, cubulețe
  • pudră de curry ușoară 1 lingură
  • ardei iute verde 1, înțepată cu o furculiță de câteva ori
  • bebeluș cartofi noi 700g (înjumătățiți cele mai mari)
  • lămâie verde 1, 1/2 cu suc, 1/2 cu pene

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți aragazul lent, apoi puneți nucile de caju, laptele de cocos și curcuma. Gatiti doua ore

  • Pasul 2

    Puneți uleiul, schinduful, semințele de muștar și de chimen, frunzele de curry și scorțișoara într-o tigaie și prăjiți-le câteva minute până când se sfârâie și se parfumează.

  • Pasul 3

    Rezervați 2 linguri îngrămădite fiecare din șalotă și roșii tocate pentru servire și răciți. Se amestecă restul în caju cu nucă de cocos cu 300 ml apă, condimentele călite, pudră de curry, ardei iute verde și cartofi. Gatiti inca 3 ore pana cand cartofii sunt cu adevarat fragezi cand se pun cu frigarui sau cu cutitul – amestecati o data sau de doua ori pentru a deplasa spudurile, astfel incat sa gateasca toate uniform. Se condimentează bine cu sare.

  • Pasul 4

    Se amestecă șalotele și roșiile rezervate cu sucul de lămâie. Împrăștiați peste curry, cu pene de var pe lateral pentru a le strânge.

Informatii nutritionale

  • Kcals 570
  • Gras 37,8g
  • Saturează 19.7g
  • Carbohidrați 38,5g
  • Zaharuri 9.3g
  • Fibră 7.9g
  • Proteină 14.9g
  • Sare 0,1g
.
#Caju #aragaz #lent #și #curry #cartofi
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast