Tipul bucătăriei:

Rețetă ușoară de ardei vegan cu quinoa

Chinoa și ardei iute din fasole neagră

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4 persoane
  • Uşor

Încercați ardeiul nostru vegan rapid și ușor. Această rețetă de quinoa și ardei iute din fasole neagră are un conținut ridicat de proteine, sărace în calorii și vegane – dar are un gust incredibil de cremos


Chinoa noastră rapidă și ardeiul iute din fasole neagră este o oală vegană foarte ușoară. Faceți-o împreună cu unele dintre celelalte rețete vegane și creați o răspândire sănătoasă și vibrantă pentru a vă impresiona prietenii, vegani și non-vegani.

Pentru câteva opțiuni vegane grozave, verificați rețetele noastre cu risotto vegan, musaca vegană și curry vegan.

Ingrediente

  • ceapă 1, tocat
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • ardei iute roșu 1, tocat
  • spray cu ulei de măsline
  • chimen măcinat 2 lingurițe
  • boia afumată fierbinte 1 linguriță
  • praf de ardei iute 1/2 linguriță (opțional)
  • Quinoa 200g, clătit și scurs
  • stoc de legume 600 ml
  • roșii feliate 400g tablă
  • fasole neagra 400g tablă, clătită și scursă
  • avocado 1 mic, feliat
  • frunze de coriandru a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Se prăjește ceapa, usturoiul și ardeiul iute roșu într-un spray de ulei de măsline până se înmoaie, apoi se adaugă condimentele, inclusiv praful de ardei iute, dacă vă place picant. Includeți quinoa, brânza, roșiile și fasolea neagră și condimentați bine. Acoperiți și fierbeți timp de 30 de minute până când quinoa este moale și sosul s-a îngroșat. Completați cu câteva felii de avocado și frunze de coriandru pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 343
  • Gras 8.8g
  • Saturează 1.4g
  • Carbohidrați 44.3g
  • Fibră 12.8g
  • Proteină 15.2g
  • Sare 0,8g
.
#Chinoa #și #ardei #iute #din #fasole #neagră
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast