Close
Skip to content

Tipul bucătăriei:

Fripturi de varză prăjite cu sos de alune

Fripturi de varză prăjite cu sos de alune

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4 persoane
  • Uşor

Această rețetă ușoară pentru fripturi de varză prăjite face ca o vegetariană să fie subtilă, dulce și plină de calorii, pentru patru. Păstrați orice varză rămasă și preparați-ne varza roșie murată pe burgerii asiatici de pui sau condimentați-o și lipiți-o în aragazul lent – navigați pe site-ul nostru pentru inspirația rețetei și multe altele


Încercați aceste fripturi de varză friptă, apoi verificați clasicul nostru varza rosie, varză roșie fiertă, varză roșie murată și altele Rețete de varză roșie de Crăciun.

Căutați mai multe rețete de fripturi vegane? Aruncați o privire la colecția noastră de piese centrale pe bază de plante, inclusiv o friptură cu nuci vegane, conopidă prăjită integrală și wellington vegan.

Ingrediente

  • varza rosie 1 mare
  • ulei de masline
  • alune albe 40g
  • ardei iute roșu 1 mare, însămânțat și tăiat cubulețe
  • mentă o grămadă mică, frunzele mărunțite
  • lămâie ½, zestrat și suc
  • Sirop din esență de arțar 1 lingură

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Îndepărtați orice frunze zdrobite sau deteriorate și tăiați varza roșie în fripturi groase de 4 x 2cm, lăsând tulpina aprinsă, astfel încât să rămână intacte.

  • Pasul 2

    Periați ambele părți cu ulei, condimentați și puneți pe o tavă tapetată cu hârtie de copt. Se prăjește timp de 30-40 de minute până când devine auriu și un cuțit străpunge ușor tulpina. Întoarceți fripturile la jumătatea gătitului și, dacă se rumenesc prea mult înainte de a fi fragede, acoperiți cu folie și continuați să gătiți.

  • Pasul 3

    Prăjește alunele într-o tigaie uscată până devine aurie și prăjită. Ieșiți și lăsați să se răcească, apoi tocați aproximativ. Includeți într-un castron cu ardei iute, menta, coaja de lămâie și suc, sirop de arțar și 3 linguri de ulei. Condimentați și stropiți peste fripturi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 275
  • Gras 20.9g
  • Saturează 2.4g
  • Carbohidrați 13.1g
  • Zaharuri 11.2g
  • Fibră 8g
  • Proteină 4.7g
  • Sare 0,1g
.
#Fripturi #varză #prăjite #sos #alune
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast