Skip to content

Fara glutenVegetarian

Tipul bucătăriei:

Două boluri umplute cu dhal galben și acoperite cu păstârnac fript

Morcov și păstârnac dhal

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 4
  • Uşor

Arată-ți rămășițele de legume fripte puțină dragoste și folosește-le pentru a acoperi un castron hrănitor de tarka dhal condimentat. Acest lucru face o cină vegană ușoară pentru patru persoane


Faceți acest dhal de morcov și păstârnac încălzit, apoi verificați supa de păstârnac condimentată, curry de păstârnac, bule și scârțâitul și mai multe rețete cu resturi de Crăciun.

Ingrediente

  • linte roșie despicată 350g
  • lapte de nucă de cocos tavă de 400 g
  • turmeric măcinat 1 lingura
  • garam masala 1 lingura
  • coriandru o grămadă mică, ruptă
  • lămâie verde 1, pană

TARKA

  • ulei de floarea soarelui 2 linguri
  • restul de pastarnac fript 300 g, tăiate în bucăți
  • restul de morcovi fripți 300 g, tăiate în bucăți
  • semințe de chimen 1 lingura
  • seminte de mustar negru 1 lingura
  • usturoi 3 cuișoare, tăiate subțiri
  • ghimbir o bucată de mărimea degetului mare, mărunțită
  • ardei iute roșu 1, feliate subțire

Metodă

  • Pasul 1

    Turnați lintea într-o tigaie mare cu laptele de cocos, 700 ml de apă, turmeric și un praf de sare. Gatiti usor, amestecand regulat, timp de 30 de minute pana cand lintea s-a fiert, incepe sa se prabuseasca si sa ingrosat. Amestecați garam masala și asezonați.

  • Pasul 2

    Se încălzește uleiul într-o tigaie pusă la foc mediu-mare și se prăjește păstârnacul și morcovul timp de 5 minute până când începe să devină crocant. Adăugați chimenul și semințele de muștar și prăjiți timp de 1 minut înainte de a adăuga usturoiul, ghimbirul și ardeiul iute, prăjiți încă câteva minute.

  • Pasul 3

    Turnați dhal-ul în boluri, acoperiți cu morcovi, păstârnac și condimente, presărați peste coriandru și serviți cu felii de lime pentru a le stoarce.

Informatii nutritionale

  • Kcals 635
  • Gras 26.2g
  • Saturate 15.7g
  • Carbohidrați 65,7g
  • Zaharuri 12.7g
  • Fibră 15.2g
  • Proteină 26.4g
  • Sare 0,2g
#Morcov #și #păstârnac #dhal
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.