Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Un grătar de răcire din metal, acoperit cu prăjituri mici de migdale umplute cu o lingură de gem de fructe roz

Prajituri fara zahar

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • face 16
  • Uşor

Aceste mici prăjituri vegane sunt un adevărat răsfăț de familie – migdalele măcinate oferă o aromă de nucă și o explozie de dulceață naturală vine de la zmeură


Coaceți un lot de fursecuri fără zahăr, apoi verificați pâinea noastră cu banane fără zahăr, brioșele sănătoase, blondele sănătoase și prăjiturile sănătoase.

Ingrediente

  • zmeura congelata 200 g
  • pasta de boabe de vanilie 1 lingura
  • Sirop din esență de arțar 50 ml, plus 1 lingura
  • semințe chia 1½ linguriță
  • ulei de rapita 50 ml
  • extract de migdale ½ linguriță
  • migdale macinate 190 g
  • fulgi de migdale 30 g, tocate mărunt

Metodă

  • Pasul 1

    Puneti zmeura intr-o tigaie medie cu pastaia de vanilie si 1 lingura de sirop de artar. Se fierbe la foc mic timp de 5 minute sau până când boabele încep să se descompună. Amestecați semințele de chia și gătiți încă 5 minute. Se lasa deoparte sa se raceasca complet, timp in care se va ingrosa considerabil. Se pune intr-un castron si se lasa deoparte pana se raceste complet.

  • Pasul 2

    Încinge cuptorul la 180C/ventilator 160C/gaz 4. Tapetează o tavă cu hârtie de copt. Amestecați siropul de arțar rămas într-un castron mediu cu uleiul și extractul de migdale. Se adauga migdalele macinate cu un praf de sare si se amesteca bine pana se formeaza un aluat moale.

  • Pasul 3

    Răspândiți fulgii de migdale mărunțiți pe o farfurie mică. Luând linguri de aluat, se rulează în bile și apoi se rulează în migdale. Transferați în tava de copt, distanțați-le la 5 cm. Cu degetul mare, faceți o scobitură în centrul fiecărei bile de aluat. Umpleți fiecare gol cu ​​¼ de linguriță de dulceață de semințe de chia. Îți va rămâne niște dulceață – se va păstra la frigider până la o săptămână.

  • Pasul 4

    Coaceți timp de 16-18 minute sau până când fursecurile sunt ușor aurii. Scoateți din cuptor și lăsați timp de 5 minute înainte de a transfera cu grijă pe un grătar. Lăsați până se răcește complet și ferm.

Informatii nutritionale

  • Kcals 134
  • Gras 11.1g
  • Saturate 0,9g
  • Carbohidrați 4.4g
  • Zaharuri 3.7g
  • Fibră 0,7g
  • Proteină 3.8g
#Prajituri #fara #zahar
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.