Skip to content

Tipul bucătăriei:

O farfurie albă cu un tofu prăjit deasupra, acoperită cu coriandru

Se prajește vegan

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 4
  • Uşor

Acest tofu cu tofu cu conținut scăzut de calorii este inspirat din bucătăria unică din Xi’an din centrul Chinei. Așteptați-vă la arome îndrăznețe și puternice, în special de la chimen și ardei iute


Încercați această rețetă vegană de prăjire extrasă din cartea lui Hetty McKinnon To Asia, With Love, apoi verificați mai multe rețete în stil chinezesc.

Caut mai mult retete de tofu? Încercați tofu-ul nostru, tofu piccata, tofu katsu curry, mapo tofu si multe altele.

Ingrediente

  • ulei vegetal sau alt ulei neutru pentru prăjit
  • ceapă 1, feliate fin
  • chilli roșu lung ½-1 (semințe păstrate sau îndepărtate, în funcție de cât de fierbinte vă place), tăiate în diagonală
  • ghimbir Bucata de 2½ cm, curatata de coaja si tocata marunt
  • usturoi 1 cuișoare, tocat mărunt
  • conopidă 300 g, tăiate buchetele
  • coriandru o mână mare de frunze
  • seminte de susan prajite 1 lingura

TOFU MARINAT

  • tamari sau sos de soia 1 lingura
  • vin shaoxing 1 lingura
  • tofu extra ferm 400 g, tăiate în cuburi de 2 cm
  • făină de cartofi sau făină de porumb 3 linguri

AMestecul de condimente

  • chimen măcinat 2 linguri
  • gochugaru (fulgi de ardei iute roșu coreean), fulgi de ardei iute roșu sau fulgi de ardei iute din Sichuan 2 lingurite
  • zahăr pudră ½ linguriță

Metodă

  • Pasul 1

    Pentru tofu marinat, combinați tamari, shaoxing și ½ linguriță de sare de mare fină într-un castron. Se adaugă tofu, se amestecă, apoi se lasă la marinat la temperatura camerei timp de 20-30 de minute.

  • Pasul 2

    Între timp, pentru a face amestecul de condimente, combinați toate ingredientele plus ½ linguriță de sare de mare într-un castron mic și lăsați deoparte. Scurge tofu. Puneți făina de cartofi sau făina de porumb într-un castron adânc, adăugați cuburile de tofu marinat și amestecați ușor pentru a se acoperi.

  • Pasul 3

    Încinge o tigaie mare la foc mare. Cand este fierbinte, stropim cu ulei si adaugam cuburile de tofu, aranjandu-le intr-un singur strat. Reduceți focul la mediu și gătiți netulburat timp de 1-2 minute sau până când fundul cuburilor de tofu devine auriu. Întoarceți cuburile și gătiți până devin aurii pe toate părțile. Transferați tofu-ul pe o farfurie tapetată cu hârtie de bucătărie pentru a se scurge. Ștergeți tigaia și adăugați puțin ulei, apoi adăugați ceapa, ardeiul iute, ghimbirul și usturoiul și prăjiți timp de 1 minut până când se parfumează. Adăugați conopida, asezonați cu sare de mare și prăjiți timp de 4-6 minute, sau până când conopida este doar fragedă. Adăugați tofu împreună cu amestecul de condimente și amestecați pentru a se combina. Luați tigaia de pe foc.

  • Pasul 4

    Gustați și asezonați cu un strop de sare de mare dacă este necesar. Acoperiți cu coriandru și semințele de susan, apoi amestecați totul și serviți cu orez.

Informatii nutritionale

  • Kcals 300
  • Gras 15.6g
  • Saturate 2g
  • Carbohidrați 18.8g
  • Zaharuri 6.4g
  • Fibră 6g
  • Proteină 18g
  • Sare 1.8g
#prajește #vegan
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.