Fara glutenVegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă Aloo Gobi cu ouă brăzdate

Aloo gobi cu ouă pocate

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 2
  • Uşor

Aloo gobi este un fel de mâncare vibrant făcut cu cartofi, conopidă și condimente indiene. Răsucirea noastră pe această delicatesă populară o servește cu ouă pocate curgătoare pentru o masă rapidă și sănătoasă în mijlocul săptămânii


Faceți acest aloo gobi pentru o cină reconfortantă, apoi verificați ușor spanac, năut și curry de cartofi, saag chana masala și altele rețete vegetariene cu curry. Încercați și noastre saag aloo, aloo gobi și aloo gobi mattar pentru mai multe feluri de mâncare în stil indian.

Pentru mai multe opțiuni de legume, încercați curry vegetarian, ardei iute vegetarian, paella vegetariană si altul rețete vegetariene.

* Această rețetă este fără gluten conform standardelor din industrie

Ingrediente

  • cartofi 2 medii (aproximativ 300g), curățați și tocați
  • conopidă 1/2, tăiat în flori
  • ulei de arahide 1 linguriță
  • ceapă 1 mare, cubulețe
  • ardei iute verde 1, tocat
  • usturoi 1 cuișor, zdrobit
  • ghimbir zdrobit pentru a face 1 lingura
  • semințe de muștar negru 1 linguriță îngrămădită
  • praf de ardei iute o ciupitura
  • turmeric măcinat 1/4 linguriță
  • ouă 2
  • iaurt fără grăsimi a servi
  • coriandru o mână, tocată

Metodă

  • Pasul 1

    Gatiti cartofii in apa clocotita si sarata timp de 5 minute, adaugand conopida in ultimele 2 minute, apoi scurgeti bine.

  • Pasul 2

    Încălziți uleiul într-o tigaie antiaderentă și prăjiți ceapa timp de 5 minute. Adăugați ardeiul iute, usturoiul și ghimbirul pentru un minut, apoi adăugați semințele de muștar și condimentele. Când semințele încep să iasă, adăugați cartoful și conopida și acoperiți condimentele. Condimentează bine și gătește la foc mediu-mic timp de 10-15 minute până când cartoful și conopida sunt fragede și marginile sunt aurii și crocante. Între timp, se pochește 2 ouă, se scurg și se servesc deasupra cartofilor cu o păpușă de iaurt și se împrăștie cu coriandru.

Informatii nutritionale

  • Kcals 326
  • Gras 9.4g
  • Saturează 2.2g
  • Carbohidrați 40.7g
  • Zaharuri 12.5g
  • Fibră 9.1g
  • Proteină 15.1g
  • Sare 0,2g
.
#Aloo #gobi #ouă #pocate
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast