Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Ardei umpluti marocani

Ardei umpluți în stil marocan

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4 persoane
  • Uşor

Ardeii sunt incredibili. Aroma lor dulce și textura moale atunci când sunt prăjite se împerechează frumos cu naut și harissa de trandafiri în această rețetă clasică


Încercați acești ardei umpluți cu cuscus, apoi verificați ardeii noștri umpluți cu halloumi, ardeii vegetarieni și ardeii umpluți cu cârnați.

Această rețetă marocană de ardei umpluți este adaptată din Cook Slow: Light and Healthy de Dean Edwards. Dean spune: „Am folosit harissa de foc în umplutura de cuscus și năut, dar cel mai bun lucru al acestei rețete este că poate fi ușor de modificat – încercați să adăugați niște legume în plus, somon afumat la cald sau chorizo. Le servesc întotdeauna cu o salată crocantă îmbrăcată cu o vinaigretă ascuțită. Dacă vă rămâne un amestec de cuscus, luați-l la prânz a doua zi. ”

Ingrediente

  • ardei roșii 2 mari sau 4 mici, înjumătățite
  • cuscus 150g
  • stoc de legume 300ml, tocmai fiert
  • năut 400g tablă, scursă și clătită
  • feta 100g, mărunțit, plus un plus de servit
  • Roșii SunBlush 100g, tocate aproximativ
  • măsline verzi 50g, tocat
  • lămâie ½, suc
  • ulei de masline 3 linguri
  • coriandru tocat pentru a face 2 linguri, plus un plus de servit
  • trandafir harissa 1 lingură

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Puneți ardeii pe o tavă de copt, tăiată în sus. Prajiti la cuptor pentru 20 de minute sau pana incepe sa se inmoaie.

  • Pasul 2

    Între timp, puneți cuscusul într-un bol rezistent la căldură și turnați peste bulion. Acoperiți vasul și lăsați-l să stea 5 minute. Folosiți o furculiță pentru a spuma cuscusul, apoi amestecați prin naut, feta, roșii, măsline, suc de lămâie, ulei de măsline, coriandru și harissa. Sezon.

  • Pasul 3

    Scoateți ardeii din cuptor și umpleți cu amestecul de cuscus. Reveniți la cuptor și prăjiți încă 10 minute. Se servește cu puțină feta și coriandru în plus.

Informatii nutritionale

  • Kcals 494
  • Gras 19.2g
  • Saturează 5.4g
  • Carbohidrați 55,5g
  • Zaharuri 17.1g
  • Fibră 12.9g
  • Proteină 18.3g
  • Sare 1.6g
.
#Ardei #umpluți #în #stil #marocan
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast