Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă Dahl de cocos cu Naans de casă

Dahl de năut cu naans

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 8
  • Uşor

Faceți un lot din acest dahl vegetarian de năut și linte roșie cu naans și congelați pentru mai târziu. Plus instrucțiuni despre cum să faci dahl într-un aragaz lent


Încercați acest dahl de gătit lent, apoi verificați rețetele noastre de dahl de nucă de cocos, dahl vegan și mai multe rețete de dahl.

Căutați mai multe rețete vegetariene indiene? Încercați aloo gobi mattar, saag aloo, saag chana masala și mutter paneer.

Ingrediente

  • ulei de floarea soarelui
  • ceapa 2 mari, tocate
  • ghimbir 50 g, decojite și ras
  • chimen măcinat 1 lingura
  • coriandru 1 lingura
  • seminte de nigella 1 lingura, plus mai mult pentru naans
  • pudră de curry mediu 1 lingura
  • curcumă 1 lingura
  • linte roșie despicată 300 g
  • chana dahl (naut despicat uscat) 500g
  • lapte de nucă de cocos 2 cutii de 400 g

NAANS

  • drojdie uscată cu acțiune rapidă 7g
  • iaurt natural 100 g
  • făină de pâine albă tare 500 g, plus mai mult pentru praf
  • sare fină 1½ linguriță
  • unt clarificat sau ghee

Metodă

  • Pasul 1

    Pentru a face naans, amestecați drojdia și iaurtul cu 250 ml apă caldă. Puneți făina și sarea într-un castron și amestecați treptat amestecul de drojdie până se îmbină sub formă de aluat. Se întinde pe suprafața de lucru și se frământă timp de 10 minute sau 5 minute într-un mixer cu cârligul de aluat, până când se omogenizează. Puneți într-un castron curat, acoperiți cu folie alimentară unsă și lăsați timp de 2 ore, sau până când își dublează volumul.

  • Pasul 2

    Se încălzește 1 lingură de ulei într-o tigaie mare și se prăjește ceapa și ghimbirul până când se înmoaie cu adevărat. Se amestecă condimentele, se fierbe timp de 1 minut apoi se adaugă lintea și chana dahl. Adăugați laptele de cocos, 800 ml apă și niște condimente. Aduceți la fiert, reduceți la foc mic și gătiți timp de 1½ oră, acoperit, amestecând ușor din când în când, adăugând mai multă apă dacă este necesar. Pentru a îngheța, răciți complet dahl-ul, turnați în recipiente și puneți la congelator.

  • Pasul 3

    Când aluatul este gata, frământați-l scurt pe o suprafață de lucru ușor înfăinată. Tăiați în 8 bucăți și întindeți-le fiecare într-un oval până când nu se mai răstoarnă. Se așează pe foi de copt unse cu ulei, se acoperă cu folie alimentară unsă și se lasă 30 de minute până se umflă.

  • Pasul 4

    Încinge cuptorul la 240C/ventilator 220C/gaz 9. Încinge o altă foaie de copt în cuptor. Transferați naanurile, câte două, pe foaia de copt fierbinte. Gatiti 5-10 minute pana cand aluatul incepe sa clocoteasca si fundul pare auriu. Apăsați-le ușor înapoi în jos dacă s-au bombat prea mult. Se răcește sub un prosop curat, apoi se înfășoară individual în folie și se îngheață.

  • Pasul 5

    Pentru a reîncălzi, dezghețați dahl-ul în frigider peste noapte și lăsați naan-urile pe suprafața de lucru să ajungă la temperatura camerei. Încinge cuptorul la 220C/ventilator 200C/gaz 7. Pune dahl-ul într-o tigaie cu un strop de apă, se lasă la fiert și se fierbe până când este fierbinte. Pune naans-ul pe o tava de copt, stropeste putina apa si reincalzeste la cuptor pentru 5 minute sau pana se incalzeste. Ungeți naans cu unt clarificat sau ghee și împrăștiați peste câteva semințe de nigella pentru a servi.

  • Pasul 6

    CUM SE FAC ÎN OARĂ LENT. . .

    Pune toate ingredientele dahl și 800 ml apă într-un aragaz lent. Gatiti la foc mare timp de 3 1/2 – 4 ore pana cand lintea este frageda.

Informatii nutritionale

  • Kcals 859
  • Gras 30.5g
  • Saturate 19.2g
  • Carbohidrați 107,9g
  • Fibră 5.4g
  • Proteină 35.5g
  • Sare 1.2g
.
#Dahl #năut #naans
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *