Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă japoneză de tăiței curry

Fidea japoneză curry

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 2
  • Uşor

Faceți acest bulion condimentat de tăiței curry atunci când nu aveți timp pentru o cină reconfortantă, plină de aromă


Faceți tăiței japonezi de curry pentru o cină reconfortantă, apoi verificați mai multe rețete vegetariene de curry, cum ar fi curryul nostru de spanac, naut și cartofi.

Pentru mai multe opțiuni vegetale, consultați curry vegetarian, ardei iute vegetarian, paella vegetariană si altul rețete vegetariene.

Puteți cumpăra blocuri de curry roux japonez (folosit ca bază de supă) în supermarketurile asiatice, dar este la fel de ușor să vă faceți propriile.

Ingrediente

  • ouă 2
  • ceapă 1 mic, tocat
  • morcovi 8, decojite și înjumătățite
  • ulei
  • unt 1 1/2 lingură
  • făină simplă 1 1/2 lingură
  • pudra de curry 1 1/2 lingură
  • fulgi de chilli o ciupire, (opțional)
  • stoc de legume 650ml
  • frunze verzi o mână, mărunțită
  • taitei udon gata de consum 300g
  • sos de soia 2 lingurițe
  • ceapa verde 2, tocat, pentru a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Puneți ouăle în apă clocotită și gătiți-le timp de 7 minute, apoi răciți-le într-un castron cu apă cu gheață. Curățați și înjumătățiți.

  • Pasul 2

    Gatiti ceapa si morcovul intr-un strop de ulei pana cand se inmoaie, apoi scoateti din tigaie.

  • Pasul 3

    Adăugați untul și amestecați făina. Continuă să amesteci până când amestecul devine paie și miroase a nuci. Adăugați pudra de curry și fulgii de ardei iți la fiert încă 2 minute.

  • Pasul 4

    Se amestecă treptat bulionul de legume. Adăugați înapoi ceapa și morcovul și gătiți până când morcovii se înmoaie. Adăugați verdele și gătiți un minut, apoi adăugați tăiței până când se încălzește. Se amestecă soia și se servește în boluri acoperite cu ceapă de primăvară și ouă.

Informatii nutritionale

  • Kcals 509
  • Gras 18.7g
  • Saturează 7.9g
  • Carbohidrați 59.1g
  • Zaharuri 9.1g
  • Fibră 9.9g
  • Proteină 21.1g
  • Sare 2.5g
.
#Fidea #japoneză #curry
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast