Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Un fundal albastru din lemn acoperit cu boluri cu supa de rosii, decorat cu cuburi de rosii, castraveti si frunze de busuioc

Gazpacho de legume și pepene verde

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • servire 4-6
  • Uşor

Oferă supei de roșii răcite un plus picant adăugând ardei iute scotch bonet – contrastul perfect cu pepenele verde răcoritor și avocado cremos


Faceți acest gazpacho cu legume și pepene verde, apoi verificați gazpacho clasic, gazpacho verde, gazpacho cu pepene galben și alte rețete de supă de vară.

Ingrediente

  • rosii 300g, foarte coapte, tocate grosier
  • pepene 300 g, tocat gros, cu seminte îndepărtate
  • castravete 230 g
  • paine integrala 2 felii
  • tei 2, suc
  • usturoi 1 cuișoare
  • bonetă scotch ¼-½, toate semințele îndepărtate (purtați mănuși pentru a tăia ardeiul iute)
  • ulei de masline 50 ml, plus 2 lingurițe
  • avocado ½, tăiate mărunt
  • roșii cherry 6, sferturi
  • busuioc un pumn de frunze, tocate grosier

Metodă

  • Pasul 1

    Pune roșiile și pepenele verde într-un blender. Curățați castraveții, tăiați și rezervați 30 g, iar restul se toacă grosier. Adăugați castravetele tocat în blender. Umpleți un castron mic cu apă rece și adăugați pâinea, înmuiând până se înmoaie. Stoarceți ușor pâinea pentru a scăpa de orice exces de apă și adăugați-o în blender. Adăugați sucul de lămâie, împreună cu usturoiul și amestecați până la omogenizare.

  • Pasul 2

    Adăugați ¼ de bucată de ardei iute. Amestecă până la omogenizare, apoi gustă gazpacho. Capota scotch are un pumn, așa că dacă ești mulțumit de căldură, lasă-l acolo. Dacă vrei mai multă kick, adaugă 1⁄4 bucată suplimentară de chilli. Cu motorul pornit, stropiți uleiul de măsline și amestecați din nou timp de 1-2 minute sau până când devine omogen și cremos. Asezonați după gust și amestecați pentru o ultimă oară. Transferați la frigider și lăsați-l la rece câteva ore înainte de servire sau până la o săptămână.

  • Pasul 3

    Împărțiți gazpacho-ul în șase boluri sau recipiente. Tăiați castravetele rezervat în bucăți și folosiți-l pentru a acoperi supa, împreună cu avocado, roșiile și busuioc (se ia într-un recipient separat și se ornează chiar înainte de servire dacă se transportă). Stropiți peste uleiul rămas pentru a servi.

Informatii nutritionale

  • Kcals 172
  • Gras 12.7g
  • Saturate 2g
  • Carbohidrați 10.6g
  • Zaharuri 6.6g
  • Fibră 2.5g
  • Proteină 2.5g
  • Sare 0,1g
#Gazpacho #legume #și #pepene #verde
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.