Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Un fundal de marmură albă acoperit cu două boluri gri, umplute cu gnocchi aurii, kale verde și cuburi de dovleac

Gnocchi sănătoși

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 4
  • Uşor

Gnocchi aurii la cuptor, pesto de alune și legume vibrante, cum ar fi dovleceii și varza kale, se reunesc în această rețetă copioasă de cină vegetariană


Bucurați-vă de un castron de gnocchi sănătoși, apoi verificați gnocchi de casă cu cartofi, gnocchi coapți, gnocchi cu ciuperci și mai multe rețete de gnocchi.

Cauți mai multe rețete de paste sănătoase? Încercați pastele noastre sănătoase cu somon, bolognese vegan, toate pastele normale și multe altele.

Ingrediente

  • alune albite 50 g
  • gnocchi proaspete 500 g
  • dovleac 450 g, decojite și tăiate în cuburi de 2 cm
  • cepe roșii 2, tăiate în felii subțiri
  • ulei de masline 5 linguri
  • varză 100 g, tocate, tulpinile dure îndepărtate
  • frunze de busuioc 15 g, tocate grosier
  • pătrunjel cu frunze plate 15 g, tocate grosier
  • parmezan (sau alternativă vegetariană) 50 g, ras
  • lămâie 1, suc, plus felii de servit

Metodă

  • Pasul 1

    Încinge cuptorul la 200C/ventilator 180C/gaz 6. Pune alunele într-o tavă mică, cu ramă. Prăjiți timp de 5 minute până când nucile sunt ușor prăjite. Se da deoparte la racit.

  • Pasul 2

    Puneți gnocchi, dovleceii și ceapa într-o tavă mare de prăjire cu ramă și stropiți cu 2 linguri de ulei de măsline. Se amestecă pentru a acoperi și se asezonează. Se prăjește timp de 40 de minute, amestecând din când în când, până când gnocchi devin aurii și legumele au început să se înmoaie și să devină aurii la margini. Scoateți tava din cuptor și amestecați cu kale. Se acoperă cu folie și se dă înapoi la cuptor, mai coace încă 5 minute până când varza s-a înmuiat.

  • Pasul 3

    Între timp puneți alunele de pădure, busuiocul, pătrunjelul, 30 g de parmezan și sucul de lămâie într-un robot de bucătărie și presăm până la o pastă. Porniți motorul și, cu acesta încă în funcțiune, adăugați treptat cele 3 linguri de ulei de măsline rămase până când obțineți un sos pesto. Asezonați după gust și pulsați pentru ultima dată.

  • Pasul 4

    Adăugați câteva linguri de pesto în tavă și turnați în legume și gnocchi. Împărțiți în farfurii și acoperiți cu restul de parmezan și pesto și un strop de lămâie pentru a termina.

Informatii nutritionale

  • Kcals 602
  • Gras 30g
  • Saturate 5.1g
  • Carbohidrați 65g
  • Zaharuri 10.8g
  • Fibră 8.8g
  • Proteină 13.5g
  • Sare 1.8g
#Gnocchi #sănătoși
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.