Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Un platou verde acoperit cu cereale, felii de portocală, morcovi fermentați și fistic verzi zdrobiți

Morcovi lacto-fermentati cu salata de cereale

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 4
  • Uşor

Faceți sezonul morcovilor să dureze și mai mult prin fermentarea cu coajă de portocale citrice și ierburi aromate. Odată murată, această legume funky este fantastică combinată cu cereale, felii de portocale și fistic pentru o salată vegană plină de gust


Încercați această salată de morcovi fermentați cu lacto, apoi verificați smoothie-ul nostru cu kefir, kimchi și salata de cireșe murate. Vrei să afli mai multe despre conservarea fructelor și legumelor? Citiți ghidul nostru de experți pentru fermentare și răsfoiți aceste rețete de murături.

Ingrediente

  • morcovi 400 g, lăsate întregi sau tăiate și tăiate la jumătate sau sferturi dacă sunt mari
  • coaja de portocala bandă de 3 cm
  • salvie, busuioc sau cimbru o mână, (opțional)
  • fulgi de sare de mare 12 g

SALATĂ

  • cereale amestecate fierte 2 pungi
  • pătrunjel cu frunze plate o mână, tulpini tăiate mărunt, frunze culese
  • portocale 2, decojite și tăiate felii
  • boabe întregi de piper negru măcinat pentru a face ½ linguriță
  • fistic o mână, tocată
  • sumac un ciupit mare
  • ulei de măsline extra virgin a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Spălați și apoi împachetați strâns morcovii (tăiindu-i dacă este necesar) într-un borcan de 500 ml, lăsând un spațiu de 3 cm în partea de sus. Adăugați coaja de portocală și ierburile, dacă folosiți.

  • Pasul 2

    Faceți o soluție de saramură 3% amestecând sarea în 400 ml de apă. Când s-au dizolvat, se toarnă saramura peste morcovi până se scufundă. Acoperiți lejer cu un capac sau o cârpă de brânză și lăsați deoparte să fermenteze la temperatura camerei timp de minim patru zile sau până când încep să apară bule. Fie lăsați la temperatura camerei pentru a continua fermentarea, fie transferați borcanul la frigider, ceea ce va încetini procesul de fermentație. Legumele în saramură sunt consumate cel mai bine în decurs de o lună, dar vor dura câteva luni dacă este necesar.

  • Pasul 3

    Pentru salată, amestecați boabele, pătrunjelul și o mulțime de morcovi murați scurși. Puneți pe un platou și acoperiți cu felii de portocală, piper negru, fistic, sumac și stropiți cu mult ulei de măsline.

Informatii nutritionale

  • Kcals 379
  • Gras 14.3g
  • Saturate 2.3g
  • Carbohidrați 48,8g
  • Zaharuri 12g
  • Fibră 10g
  • Proteină 8.7g
  • Sare 0,6g
#Morcovi #lactofermentati #salata #cereale
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.