Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă Paneer Masala

Paneer masala

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 2
  • Uşor

Această rețetă pentru paneer masala este o alternativă vegetariană excelentă la clasicul pui tikka masala, pe care îl vor adora și consumatorii de carne! Ambalat cu aromă, acest fel de mâncare este ușor de făcut, fără gluten și sub 500 de calorii – ce nu trebuie să iubești?


Faceți acest masala paneer pentru o cină reconfortantă, apoi verificați mai multe rețete vegetariene cu curry, cum ar fi curryul nostru ușor de spanac, naut și cartofi.

Pentru mai multe opțiuni de legume, încercați curry vegetarian, ardei iute vegetarian, paella vegetariană si altul rețete vegetariene.

Ingrediente

  • unt
  • ceapă 1 mic, tocat mărunt
  • cinnmon 1 băț
  • păstăi de cardamon 2
  • cuișoare 4
  • semințe de fenicul 1 linguriță
  • ghimbir Bucată de 2cm, tocată mărunt
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • turmeric măcinat 1 linguriță
  • coriandru 1 linguriță
  • praf de ardei iute ¾ linguriță
  • piure de tomate 1 lingură
  • ulei pentru prăjire
  • paneer 1 bloc, tăiat în bucăți
  • roșie 1, tocat
  • frunze de coriandru o mână, tocată
  • orez și chapattis a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți un buton de unt într-o tigaie mare, adăugați ceapa și amestecați un minut cu focul la mare. Puneți focul la minim, adăugați cinamon, cardamom, cuișoare și semințe de fenicul, amestecați timp de 5 minute. Adăugați ghimbirul și usturoiul și gătiți încă 5 minute la foc mic, amestecând ocazional pentru a vă asigura că nimic nu prinde. Adăugați curcuma, coriandrul și pulberea de ardei iți prăjiți ușor timp de un minut. Adăugați piureul de roșii și amestecați suficientă apă fierbinte pentru a-l face sălbatic. Se aduce la fierbere și se fierbe, amestecând ocazional timp de 20 de minute. Se condimentează cu sare.

  • Pasul 2

    Încălziți puțin ulei într-o tigaie mare antiaderentă și prăjiți panoul până devine auriu. Adăugați panul și roșia în sos și fierbeți timp de 10 minute. Se împrăștie cu coriandru și se servește cu orez și chapattis.

Informatii nutritionale

  • Kcals 446
  • Gras 32.1g
  • Saturează 18.9g
  • Carbohidrați 7.1g
  • Zaharuri 5.1g
  • Fibră 3.1g
  • Proteină 30.6g
  • Sare 0,2g
.
#Paneer #masala
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast