Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Parmigiana sănătoasă cu vinete

Parmigiana sănătoasă cu vinete

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4 persoane
  • Uşor

Un clasic absolut, a făcut acest lucru puțin mai sănătos folosind câteva trucuri inteligente. Este bogat în proteine, sărac în calorii și delicioase și la început


Ingrediente

  • vinete 2, tăiate în felii groase de 1/2 cm, pe lungime
  • ulei de pulverizare
  • ulei de masline 2 lingurițe
  • ceapă 1, tocat mărunt
  • usturoi 3 cuișoare, feliate subțire
  • roșii feliate 2 cutii de 400 g
  • mozzarella 2 bile de 125 g, feliate subțire
  • busuioc o grămadă mare
  • parmezan (sau alternativă vegetală) sau altă brânză tare italiană 75g, ras fin
  • salată a servi

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Puneți feliile de vinete pe tăvi tapetate cu hârtie de copt și pulverizați cu puțin ulei. Se prăjește la cuptor timp de 30 de minute, răsucind la jumătate până se înmoaie și se mărunțește la margini.

  • Pasul 2

    Între timp, încălziți uleiul de măsline într-o tigaie mare și gătiți ceapa și usturoiul timp de 10 minute până se înmoaie, apoi adăugați roșiile tocate, condimentați și fierbeți timp de 20 de minute.

  • Pasul 3

    Într-un vas de copt de aproximativ 20cm x 30cm, acoperiți vinetele și sosul și, la jumătate, un strat de jumătate din mozzarella, busuioc și parmezan. Strângeți restul de vinete și sos și terminați cu un ultim strat de mozzarella, busuioc și parmezan.

  • Pasul 4

    Se baga la cuptor pentru 30 de minute sau pana devin aurii si clocotesc. Se servește cu o salată.

Informatii nutritionale

  • Kcals 361
  • Gras 21.2g
  • Saturează 12.7g
  • Carbohidrați 15.7g
  • Zaharuri 13g
  • Fibră 7.3g
  • Proteină 23.2g
  • Sare 1g
.
#Parmigiana #sănătoasă #vinete
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast