Fara glutenVegetarian

Tipul bucătăriei:

Plăcintă cu legume cu topping de cartofi

Plăcintă cu legume de primăvară și paneer cu crustă de cartof Bombay

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4
  • Uşor

Condimentele vibrante cu curry ridică această plăcintă vegetariană cu cartofi pentru masa finală de familie


Utilizați legume de primăvară, cum ar fi sparanghel, fasole verde și mazăre, în această plăcintă cu cartofi vegetali și încercați rețeta noastră de sformato de primăvară.

Pentru opțiuni mai ușoare de legume, încercați plăcinta noastră de cioban vegetarian, quiche vegetariană, wellington vegetarian și alte rețete vegetariene.

Ingrediente

  • paneer 250g, tăiate cubulețe
  • ulei pentru prajit
  • ceapă 1, tocat mărunt
  • ghimbir o bucată de mărimea degetului mare, tocată mărunt
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • chimen măcinat 1 linguriță
  • coriandru 1 linguriță
  • turmeric măcinat 1 linguriță
  • lapte de nucă de cocos Cutie de 400 ml
  • fasole verde fină 100g, înjumătățit și albit timp de 30 de secunde
  • sparanghel 100g, înjumătățit și albit timp de 30 de secunde
  • Mazăre congelată 100g

CRUSTA DE CARTOFI BOMBAY

  • bebeluș cartofi noi 750g
  • unt 25g, topit
  • semințe de muștar negru 1⁄2 linguriță
  • semințe de fenicul 1 linguriță
  • semințe de chimen 1 linguriță

Metodă

  • Pasul 1

    Se prăjește cuburile de pane într-o lingură de ulei într-o tigaie antiaderentă până devin aurii. Scoateți-o și scurgeți-o pe hârtie de bucătărie, apoi adăugați ceapa tocată în tigaie cu încă o mică strop de ulei și prăjiți-o timp de 8-10 minute sau până se înmoaie și devine aurie. Adăugați ghimbirul și usturoiul și gătiți timp de 2 minute. Adăugați condimentele și gătiți încă 2 minute. Adăugați laptele de cocos și fierbeți timp de 10 minute. Se răcește, apoi se amestecă panoul, fasolea, sparanghelul și mazărea și se răstoarnă într-un vas pentru plăcinte.

  • Pasul 2

    Încălziți cuptorul la 220C / ventilator 200C / gaz 7. Gătiți cartofii noi în apă clocotită sărată până se înmoaie. Scurgeți-le bine, apoi trageți-le pe o tocătoare, zdrobiți cu spatele unei linguri de lemn și rupeți-le pe fiecare în jumătate. Puneți într-un castron și amestecați untul și condimentele. Aranjați cartofii deasupra panoului, astfel încât umplutura să fie complet închisă. Coaceți timp de 20-25 de minute sau până când sunt aurii și crocante deasupra, iar umplutura este fierbinte.

Informatii nutritionale

  • Kcals 595
  • Gras 39.1g
  • Saturează 26g
  • Carbohidrați 35.9g
  • Zaharuri 9g
  • Fibră 7.6g
  • Proteină 21.2g
  • Sare 0,2g
.
#Plăcintă #legume #primăvară #și #paneer #crustă #cartof #Bombay
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast