Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă de legume rădăcină prăjită cu Umami

Rădăcini prăjite cu pansament umami

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

Primiți în e-mailul dvs. toate rețetele noi și gustoase pe care le pregătim (nu trimitem spam)

  • servește 4 ca lateral
  • Uşor

Adăugați o aromă suplimentară felurilor dvs. de mâncare cu umami, o senzație profundă de gust sărat care poate fi folosită ca sos de salată sau pentru a adăuga o garnitură de legume prăjite


Umami este adesea numit al cincilea gust (după dulce, acru, sărat și amar) și se caracterizează printr-o aromă profund sărată. Această nouă pastă de umami de la Clearspring se ambalează în acel gust cu o combinație de sos de soia, orez fermentat, koji (cultura utilizată în producția de soia, mirin și sake) și o bătaie sănătoasă de chilli sau ghimbir. Rezultatul este o bombă aromatică care poate face mai multe sarcini în tocănițe, scufundări, sosuri de salată sau ca aici, pentru a câștiga o parte de iarnă a rădăcinilor prăjite. 4,40 GBP / 150 GBP, disponibil pe scară largă din magazinele de produse naturiste și clearspring.co.uk

Ingrediente

  • morcovi 4, decojite și tăiate în sferturi
  • păstârnac 4, decojite și tăiate în sferturi
  • suedez 1 mic, decojit și bucățel
  • ulei de arahide

ÎMBRĂCĂMINTE

  • Clearspring pasta umami cu ghimbir 4 linguri
  • otet de orez 1 lingură
  • șalotă 1, tocat mărunt
  • ardei iute roșu 1, tocat mărunt (opțional)

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți cuptorul la 190C / ventilator 170C / gaz 5. Încălziți o tigaie cu apă sărată până la fierbere. Puneți legumele și gătiți timp de 4 minute, apoi scurgeți-le bine.

  • Pasul 2

    Aruncați legumele cu 2 linguri de ulei și condimentați bine. Se întinde pe o tavă de copt și se gătește timp de 30-40 de minute, sau până se înmoaie. Bateți dressingul și lingura peste legume. Acoperiți cu folie și lăsați să stea timp de 5 minute, apoi aruncați totul și împrăștiați cu ardei iute tocați pentru a termina, dacă doriți.

Informatii nutritionale

  • Kcals 212
  • Gras 7.6g
  • Saturează 1.5g
  • Carbohidrați 26.2g
  • Zaharuri 15.1g
  • Fibră 11.7g
  • Proteină 3.8g
  • Sare 1g
.
#Rădăcini #prăjite #pansament #umami
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast