Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Fidea Tofu Stir Fry

Taitei de tofu prajiti

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4 persoane
  • Uşor

Verificați amestecul nostru ușor de legume cu tofu crocant și broccoli crocant. Această rețetă simplă este plină de multă aromă, plus că are și un conținut ridicat de proteine


Ingrediente

  • tofu afumat 225g, cubulat
  • ulei de susan 1 lingură
  • broccoli cu tijă lungă 100g, tăiate în bucăți groase
  • pak choi 2, sferturi
  • morcov 1, feliat subțire
  • faina de porumb 1 lingură
  • sos de soia 1 lingură
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • Sriracha 1 lingură
  • taitei de ou fiert 300g
  • ceapa verde 2, feliat subțire

Metodă

  • Pasul 1

    Încălziți o tigaie antiaderentă sau wok la foc mare. Aruncați tofu-ul cu 2 lingurițe de ulei de susan și câteva condimente și prăjiți-le 3-4 minute, întorcându-le în mod regulat sau până când devin aurii peste tot, apoi aruncați-le pe hârtie de bucătărie.

  • Pasul 2

    Se toarnă uleiul de susan rămas în tigaie și se adaugă broccoli, pak choi și morcovi și se prăjește timp de 5 minute, până când sunt carbonizate la margini.

  • Pasul 3

    Într-un castron, amestecați făină de porumb, sos de soia și 100 ml apă pentru a face un sos, apoi amestecați usturoiul și sriracha. Reduceți focul tigaiei la mediu și amestecați sosul.

  • Pasul 4

    Introduceți tăiței și aruncați totul până când se încălzește și sosul s-a îngroșat. Împărțiți între farfurii și deasupra cu tofu crocant și o stropire de ceapă de primăvară.

Informatii nutritionale

  • Kcals 275
  • Gras 7.5g
  • Saturează 1.2g
  • Carbohidrați 35.1g
  • Zaharuri 4.4g
  • Fibră 5.5g
  • Proteină 14.2g
  • Sare 1.6g
.
#Taitei #tofu #prajiti
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast