Skip to content

Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Reteta Tofu Crocant Cu Salata De Taitei

Tofu cu susan prajit cu salata de taitei

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul

  • serveste 2
  • Uşor

O alternativă vegetariană grozavă la mâncarea chinezească la pachet, semințele de susan și ardeiul iute roșu însuflețesc acest fel de mâncare cu tofu. Potrivit chinezilor, taiteii dau longevitate, bonus!


Ingrediente

  • tofu ferm pachet de 400 g
  • seminte de susan 1 lingura
  • ardei iute roșu 1, însămânțat și tocat
  • sos de soia 2 linguri
  • zahăr pudră 2 linguri
  • Oțet negru chinezesc sau oțet din vin de orez 2 linguri
  • Fidea chinezească cu ou 200 g
  • ulei de susan 1 lingura
  • ceapa verde 4, tocate fin

Metodă

  • Pasul 1

    Înfășurați tofu-ul în straturi grele de hârtie de bucătărie apoi apăsați ușor pentru a elimina cât mai multă apă în exces. Repetați de câteva ori. Tăiați tofu-ul în jumătate pe orizontală în 2 bucăți plate. Se presara cu seminte de susan.

  • Pasul 2

    Amestecați ardeiul iute cu soia, zahărul, oțetul și o lingură de apă. Fierbeți tăițeii în apă clocotită cu sare până când sunt al dente și scurgeți.

  • Pasul 3

    Încinge o tigaie cu ulei de susan până se încinge foarte bine. Se prăjește tofu aproximativ 2 minute pe fiecare parte sau până când devine auriu și crocant. Puneți tăițeii pe două farfurii, acoperiți cu tofu și turnați dressingul peste ambele. Terminați cu ceapa primăvară.

Informatii nutritionale

  • Kcals 427
  • Gras 16.5g
  • Carbohidrați 52.5g
  • Fibră 2.2g
  • Proteină 20.5g
  • Sare 4.16g
#Tofu #susan #prajit #salata #taitei
Gătit cu drag de pe
Evaluează această rețetă

Leave a Reply

Your email address will not be published.