Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Tofu katsu curry

Tofu katsu curry

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 4 persoane
  • Uşor

O versiune inteligentă veggie a unui clasic curry japonez, realizată prin acoperirea plăcilor de tofu cu pesmet, coacerea acestora și servirea cu un sos de morcov, ghimbir și miere


Încercați rețeta noastră vegană katsu curry. Pentru a face această rețetă vegană, schimbați mierea cu sirop de arțar sau agave. Avem de încercat și un curry katsu clasic.

Pentru mai multe opțiuni vegetale, consultați curry vegetarian, ardei iute vegetarian, paella vegetariană si altul rețete vegetariene.

Ingrediente

  • făină simplă 2 linguri, bine condimentate
  • iaurt de cocos 4 linguri
  • pesmet panko 125g
  • tofu ferm 2 blocuri de 280 g, fiecare tăiat în 4
  • ulei de pulverizare
  • orez de iasomie 140g
  • castravete ½, decojite în panglici
  • morcov 1, decojite în panglici
  • ridichi o mână, feliată subțire
  • otet de orez 2 linguri

SOS

  • ulei vegetal 2 lingurițe
  • ceapă ½, tocat mărunt
  • morcov ½ mare, feliat
  • ghimbir o bucată de mărimea degetului mare, rasă
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • făină simplă 1 ½ lingură
  • pulbere de curry mediu 1 lingură
  • stoc de legume 500 ml
  • sos de soia 1 lingură
  • miere de curgere sau sirop de agave ½ linguriță

Metodă

  • Pasul 1

    Pentru sos, încălzește uleiul vegetal într-o tigaie și gătește ceapa, morcovul și un praf de sare timp de 10 minute până când ceapa se înmoaie. Adăugați ghimbirul și usturoiul și gătiți-le câteva minute înainte de a băga făina și praful de curry. Gatiti inca 2 minute, amestecand continuu. Adăugați treptat bulionul de legume amestecând până când aveți un sos neted. Fierbeți timp de 15 minute până se îngroașă, apoi adăugați soia și mierea și folosiți un blender manual pentru a bate până se omogenizează. Țineți-vă cald.

  • Pasul 2

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Puneți făina condimentată pe o farfurie, cu iaurtul pe altul și pesmetul pe o treime. Rulați bucățile de tofu mai întâi în făină, apoi acoperiți-le bine în iaurt și în cele din urmă acoperiți-le complet în pesmet.

  • Pasul 3

    Puneți tofu pe un raft deasupra unei tăvi de copt și pulverizați fiecare bucată cu ulei. Coaceți timp de 20-25 de minute sau până devine auriu și crocant.

  • Pasul 4

    Puneți orezul de iasomie într-o tigaie cu 280 ml de apă și un vârf de sare. Aduceți la fierbere, reduceți focul la minim, acoperiți cu un capac și gătiți ușor timp de 10 minute, apoi lăsați-l la abur cu capacul aprins timp de 10 minute.

  • Pasul 5

    Incarcati castravetele, morcovul si ridichile intr-un castron, adaugati otetul de orez si un praf de sare si aruncati bine.

  • Pasul 6

    Împărțiți orezul între farfurii și acoperiți cu tofu, câteva murături și, în final, sosul.

Informatii nutritionale

  • Kcals 548
  • Gras 13.8g
  • Saturează 5.2g
  • Carbohidrați 80,8g
  • Zaharuri 10g
  • Fibră 6g
  • Proteină 22.2g
  • Sare 1.5g
.
#Tofu #katsu #curry
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast