Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă Vegan Wellington

Wellington gigant vegan

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • servește 6
  • Un mic efort

Căutați o rețetă vegană spectaculoasă? Verificați impresionantul nostru vegan Wellington, ambalat cu ardei roșii prăjiți, sfeclă roșie gătită și varză. În plus, am făcut o umplutură vegană și am glazurat patiseria în marmită pentru a duce acest wellington la nivelul următor


Încercați acest wellington vegan gigant, apoi verificați wellingtonul nostru vegetarian, plăcinta cu legume, quiche vegetariană și alte rețete vegetariene.

Pentru mai multe rețete vegane, încercați produsele noastre de patiserie vegană, budincile vegane yorkshire și rulourile de cârnați vegani.

Ingrediente

  • ulei de masline 1 lingură
  • usturoi 2 cuișoare, tocate mărunt
  • varza 250g, tulpini dure îndepărtate
  • sfeclă roșie gătită Pachet de 250g, feliat subțire
  • ardei roșii prăjiți dintr-un borcan 3, scurs și înjumătățit

PATISERIE

  • făină simplă 500g, plus extra pentru praf
  • ulei de masline 210ml
  • aquafaba 7 linguri, vezi notele de mai jos

Umplutură

  • ulei de masline 2 linguri
  • ceapă 1, tocat mărunt
  • suedez 150g, ras grosier
  • usturoi 2 cuișoare, tocate mărunt
  • cimbru câteva crenguțe, frunze dezbrăcate
  • nucşoară o bună grătar
  • linte puy gătite Pungă de 200g
  • măr 1, ras grosier
  • alune de padure 30g, prăjite și tocate mărunt
  • firimituri de pâine 50g
  • lămâie 1, zestat

GLAZURĂ

  • Marmite 1 linguriță

MARE

  • ulei vegetal 1 lingură
  • șalotă 1, tocat mărunt
  • coniac 100 ml
  • boabe de piper roz 1 lingură, ușor zdrobită
  • granule de sos vegan 3 linguri, vezi notele de mai jos
  • crema de soia 50 ml

Metodă

  • Pasul 1

    Pentru a face patiseria, amestecați făina cu 1 linguriță de sare, apoi amestecați uleiul de măsline și 5 sau 6 linguri de aquafaba până se reunesc ca un aluat, apoi frământați ușor timp de 30 de secunde. A tăia 1/ 3 din patiserie din bloc, apoi înfășurați și răciți ambele blocuri timp de 30 de minute.

  • Pasul 2

    Între timp, faceți umplutura. Încălziți uleiul de măsline într-o tigaie și gătiți ceapa și înmuiați timp de 5-10 minute sau până se înmoaie. Adăugați usturoiul, cimbru și nucșoară și gătiți încă un minut. Includeți lintea gătită, mărul și alunele și gătiți timp de 1 minut înainte de a amesteca prin pesmet și coaja de lămâie. Rece.

  • Pasul 3

    Încălziți 1 lingură de ulei de măsline într-o tigaie mare și fierbeți usturoiul tocat 2 minute până când este parfumat. Adăugați kale și un strop de apă clocotită și gătiți până când varza s-a ofilit și apa s-a evaporat. Condimentează și răcorește.

  • Pasul 4

    Pe o bucată de hârtie de copt ușor făină, întindeți 1/ 3 de patiserie într-un dreptunghi de 25cm x 15cm, apoi glisați pe o foaie de copt. Se pune lingura ½ din umplutură pe patiserie într-un strat uniform, lăsând o margine de 1cm. Adăugați ½ din amestecul de varză, ½ din feliile de sfeclă roșie și toate feliile de ardei, astfel încât să aveți straturi clare. Puneți lingura amestecul de umplutură rămas deasupra, apoi repetați cu sfecla rămasă și varza.

  • Pasul 5

    Pe o altă bucată de hârtie de copt ușor făinată, întindeți pâinea rămasă într-un dreptunghi de 35cm x 30cm. Întoarceți cu grijă produsele de patiserie pe wellington și desprindeți hârtia de copt. Folosiți mâinile pentru a modela masa de patiserie, astfel încât să fie strânsă la umplutură. Folosiți degetul și degetul mare pentru a sertiza marginile produselor de patiserie, astfel încât să fie complet învelite, apoi tăiați orice exces. Rulați orice exces de patiserie și decorați, dacă doriți. Se răcește timp de 30 de minute.

  • Pasul 6

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Amestecați Marmite cu 1 lingură de aquafaba și folosiți-l pentru a glazura întregul wellington. Dați la cuptor pentru 25-30 de minute sau până când patiseria este crocantă și aurie.

  • Pasul 7

    Pentru a face sosul, încălziți uleiul vegetal într-o tigaie mică și gătiți șalota timp de 5 minute până se înmoaie. Sfat în rachiu și boabe de piper roz. Se amestecă granulele cu sos de 350 ml apă și se toarnă. Se fierbe timp de 5 minute până se îngroașă ușor, apoi se amestecă prin crema de soia. Țineți-vă cald, dar nu fierbeți. Tăiați wellingtonul în felii groase și serviți cu sos.

Informatii nutritionale

  • Kcals 774
  • Gras 39g
  • Saturează 5.5g
  • Carbohidrați 76.3g
  • Zaharuri 9.8g
  • Fibră 8g
  • Proteină 16.1g
  • Sare 2.4g
.
#Wellington #gigant #vegan
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast