Vegetarian

Tipul bucătăriei:

Rețetă Halloumi Pide turcească

Piper și halloumi pide

Tipăriți această rețetă
Imprimați numai dacă este necesar pentru a proteja mediul
  • face 4
  • Uşor

Încărcați această pâine plată turcească cu cuburi de halloumi și ardei roșii și verzi dulci pentru o masă vegetariană ușoară în timpul săptămânii


Ingrediente

  • amestec de pâine ciabatta 250g
  • ulei de masline
  • ceapă 1, cubulete
  • usturoi 2 cuișoare, zdrobite
  • ardei rosu ½ mic, tăiat cubulețe
  • piper verde ½ mic, tăiat cubulețe
  • chimen măcinat ½ linguriță
  • scorțișoară măcinată ¼ ts
  • patrunjel cu frunze plate o mână, tocată
  • halloumi 1 bloc, tăiat cubulețe
  • făină simplă pentru praf

Metodă

  • Pasul 1

    Faceți aluatul ciabatta urmând instrucțiunile ambalajului și lăsați-l în timp ce faceți umplutura.

  • Pasul 2

    Încălziți 1 lingură de ulei de măsline într-o tigaie antiaderentă și prăjiți ceapa, usturoiul și ardeii timp de 10 minute sau până se înmoaie. Adăugați condimentele și puțin condiment și gătiți câteva minute, apoi amestecați pătrunjelul și scoateți focul. Se amestecă halloumi.

  • Pasul 3

    Încălziți cuptorul la 200C / ventilator 180C / gaz 6. Împărțiți aluatul în 4 bucăți, apoi lăsați-l pe o suprafață de lucru ușor făinată în forme lungi ovale (aproximativ 22cm x 9cm) și puneți-le pe tăvile tapetate cu hârtie. Împărțiți amestecul de piper și brânză între bucăți, lăsând o margine de 1cm. Ciupiți la fiecare capăt pentru a crea o formă de papuc.

  • Pasul 4

    Coaceți timp de 20-25 de minute sau până când este umflat și aurit. Periați pides peste tot cu unt topit și serviți.

Informatii nutritionale

  • Kcals 451
  • Gras 25.9g
  • Saturează 13.7g
  • Carbohidrați 31.4g
  • Zaharuri 5.4g
  • Fibră 3.9g
  • Proteină 21.3g
  • Sare 2.5g
.
#Piper #și #halloumi #pide
Gătit cu drag de pe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Redimensionarea fontului
Contrast